A 2015-ös Le Mans-i 24 óráson a 19-es rajtszámú Porsche szerezte meg a gyártó 17. győzelmét a legendás versenyen, 17 év, azaz 1998 után először. Minthogy a 395 kört, avagy 5383 kilométert teljesítő, s ezzel a rekordtól csak 2 körrel elmaradó egység a 17-es rajtszámú testvérautót előzte meg, a Porsche 4. kettős győzelmét aratta – legutóbbi sikerük szintén ilyen volt egyébként.
A körönként 8 megajoule-t visszatermelő 919 Hybridek közül Mark Webber élte el a legnagyobb sebességet még a verseny elején, amikor 340,2 kilométer per órával repesztett a hosszú egyenesben. A győztes autó átlagsebessége 224,2 volt, s a sikernek a helyszínen 120 csapattag örvendett, hiszen ennyien alkották az operatív személyzetet.
A Porschék összesen 90 alkalommal álltak ki a bokszba, minden autó 30 alkalommal. Összesen 26-szor került sor kerék- és ezzel együtt pilótacserére. Egy szett abroncson 54 kör volt a maximális táv mindhárom autó esetében. A verseny során a Porsche autói összesen 116-ot használtak el a 19,9 kilogramm súlyú abroncsokból.
A leggyorsabb kerék- és pilótacserés kiállás 73,9 másodpercig, a leggyorsabb tankolásos pedig 51,3 másodpercig tartott. Összesen 95 percet töltöttek a bokszban a Porsche autói, a riválisok ennél jóval többet. A győztes autó 1896 liter üzemanyagot fogyasztott el, versenyzői pedig egészen pontosan 25293 alkalommal váltottak sebességet.
A Porsche versenyzői közül Neel Jani ült a legtöbbet az autóban a verseny során, összesen 610 percet, míg a győztes autó legénységéből az 532 percet vezető Hülkenberg teljesítette a leghosszabb időt. Fogyásban viszont Mark Webber volt a bajnok, aki kereken 3 kilogrammot veszített a verseny során annak ellenére is, hogy minden etapra 8,5 deci folyadékot kaptak a versenyzők. Az autók ennél kevesebbet „ittak”, legalábbis ami az olajt illeti, hiszen mindhárom egységnek 1 litert kellett utántölteni a verseny során.
A legmelegebb szombat délután volt a verseny során, amikor 25 fokot mértek, míg hajnalban, a pontosan 8 órán át tartó éjszaka végén 16 fokra esett a hőmérséklet. A cockpit hőfokát a prototípusok esetében szabályozzák, így 27 foknál nagyobb meleget egyetlen pilótának sem kellett elviselnie. Összesen 195 percre törte meg safety car vagy lassú zóna a versenyt, mely során minden Porsche 13,5 gigabyte adatot küldött be a garázsba.