Kezdjük először azzal, hogy jelenleg is zajlik a Le Mans-i 24 órás autóverseny, amely az első négy és fél órában döbbenetes izgalmakat hozott: IDE KATTINTVA követhetitek folyamatosan frissülő szöveges tudósításunkat a versenyről!
Rátérve a Formula-1-es hírekre: Adrian Newey beszélt többek között arról, hogy voltaképpen még hízelgő is számukra, hogy sokan másolják őket, de arról is szót ejtett a Red Bull szakembere, hogy hiába csábította őt a Ferrarinál való munka gondolata, volt egy ok, ami miatt végül elutasította a maranellóiakat.
Helmut Marko tisztázta: soha nem volt és soha nem is lesz veszélyben Sergio Perez ülése az energiaitalosoknál. Igaz, azt azért jelezte, hogy a feladatával foglalkozzon, ne Max Verstappen legyőzésével – részletek itt.
Ugyan Lewis Hamilton múlt héten a második helyen ért célba Barcelonában, mégsem sok választotta el attól, hogy versenye már a rajtnál kudarcba fulladjon – Andrew Shovlin beszélt erről.
Úgy fest, hogy az FIA elnöke és az F1 vezérigazgatója is célul tűzte ki azt, hogy a 2026-os új szabályokkal könnyebbé tegyék a Formula-1-es versenygépeket, amelyek az elmúlt másfél évtized alatt nagyságrendileg 200 kg-mal híztak meg – bővebben ide kattintva írtunk erről.
„Utálni fognak, amiért ezt mondom” – Verstappen elmondta, mi az szerinte, amiben Alonso egyértelműen kiemelkedik a mezőnyből, és még Hamiltonnál is jobb.
Ami pedig a többi szériát illeti: a MotoGP Olasz Nagydíján Francesco Bagnaia a pole-ból indulva húzta be a szemerkélő esővel is nehezített sprintfutamot – amelyen ráadásul Brad Binder a MotoGP abszolút sebességrekordját is megdöntötte 366,1 km/h-val.
Végezetül pedig magyar sikerek: a TCR Világsorozat vallelungai állomásán Michelisz Norbert zsebelte be a pole-pozíciót, míg a Kamion-Eb Slovakia Ring-i fordulóján Kiss Norbert valósággal letarolta a szombatot, hiszen övé lett a rajtelsőség, az első futam, valamint parádés esős előzésekkel a második verseny is.