F1:
Bár látványos eleme volt a futam felvezetésének, amikor a közönségnek egyesével mutatták be a pilótákat egy nagyszabású show keretében, a mezőnyt jelentős részét ez egyáltalában nem nyűgözte le. A többséget inkább csak megzavarta ez a versenyre való felkészülésben. A véleményeket ide kattintva lehet elérni.
Magabiztos nyilatkozatok érkeztek a Red Bull részéről. Miután Max Verstappen a kilencedik pozícióból indulva is képes volt megnyerni a Miami Nagydíjat, így talán annyira nem meglepő, hogy elárulta a sajtónak, mindig is verhetetlennek érezte magát, igaz olykor a riválisok is jó napot fognak ki. Érdemes elolvasni a címvédő nyilatkozatát a tegnapi versennyel és a kiváló stratégiával kapcsolatban.
Sergio Perez is elmondta még a magáét a futamról. A mexikói szerint nem volt kérdés számára, hogy a közepeseken kell elrajtolnia, az tehát nem volt opció, hogy a keményebb abroncsokat válassza, ahogyan azt csapattársa tette. Perez mondandójéért ide kell kattintani.
A pilótákon túl Helmut Marko is megszólalt, a Red Bull tanácsadója viszont már a DRS-zónák rövidítése miatti vitába szállt be. A szakember szerint ezek a változtatások ellenük vannak, a domináns csapat lassítása érdekében. Mindent további itt.
Miközben az osztrák istállónál pozitív a hangulat, addig a Mercedesnél más a helyzet. Bár a futamon egészen bíztatóan teljesítettek, Toto Wolff szerint nincs túl sok okuk az örömre, sem pedig arra, hogy megnyugodjanak az eredmények láttán. A csapatfőnök ezen túl még a jövőbeli fejlesztéseikről is beszélt, amelyektől nem vár nagy csodákat.
A Ferrarinál sem mondható rózsásnak a helyzet, noha Bakuban egészen jól teljesítettek, Miamiban ismét nagyon gyengék voltak a futamon. Ezt tudja a csapatfőnök, Frederic Vasseur is, aki elmondta, beszélgetni fog a versenyzőkkel, hogy jobban megértsék, miért szenvednek ennyire a versenytempót illetően. A részletek itt.
A maranellóiak fejlődésére számít viszont az Aston Martin főnöke. Mike Krack úgy gondolja, nem szabad lebecsülni az olasz alakulatot, mivel kezdettől fogja jó a tempójuk, sokszor csak balszerencsések voltak.
A Ferrari számára tehát nem volt túl jó a vasárnap, ebben pedig szerepe lehetett Charles Leclerc szombati balesetének olyan módon is, hogy a monacói nyaki fájdalmakra panaszkodott. A fiatal pilóta elmondta, nem volt teljesen rendben fizikailag.
Leclerc egyébként a futam zömében Kevin Magnussen ellen harcolt, aki elmondta, kifejezetten élvezte a Ferrari elleni csatát, ugyanakkor meglett volna nélküle, mivel ez elég sokat kivett a gumikból, így a Miamiban szerzett egy pont is jónak mondható. A dán nyilatkozata itt található.
Hazai pályán versenyezhetett az amerikai Logan Sargeant, aki viszont már a nyitókörben elszúrta versenyét. Ezt az ifjú tehetség maga ismerte el értékelése során, amelyben kifejtette, első szárnyának sérülésével tönkretette futamát.
Ismét hír érkezett az Andrettiről. Az F1-es szereplésért küzdő alakulat ugyanis a napokban minden szükséges dokumentumot átad majd az FIA részére, ahonnan júliusban érkezhet majd válasz. Erről Michael Andretti számolt be a minap.
NASCAR:
Elképesztően fordulatos futam végén Denny Hamlin ünnepelhetett a Kansas Speedwayen, ám a közönség kifütyülte a győztest. Hamlin ugyanis az utolsó körben úgy előzte meg Kyle Larsont, hogy véletlenül megütötte riválisa autóját. Larson emiatt a falnak ütközött, így a második hely is csodának mondható, de ennél is nagyobb port kavart, amikor Noah Gragson és Ross Chastain összeverekedtek a leintést követően. A futam összefoglalóját ide kattintva lehet elérni, Gragson és Chastain esetéről pedig itt írtunk bővebben.