Természetesen még ma is a három amerikai futamra a szurkolóival festést terveztető Red Bull pénteki bemutatója és az ehhez kapcsolódó nagy bejelentés határozta meg az autósportos híreket. A címvédő csapat mindhárom versenyzője megszólalt az RB19-es érkezése után, az EA Sportsszal is leszerződő Max Verstappen elmondta, hogy nem a Ferrarit tartja a fő riválisának 2023-ban, s beszélt a politikai véleményeket tiltó FIA-intézkedésről is. Sőt, az is kiderült, hogy van-e szimulátor a magángépén!
A két tűz közé került Sergio Perez a csapatmunka fontosságát hangsúlyozta, s arról beszélt, hogy nem tart Daniel Ricciardótól – aki igyekezett le is szögezni, hogy nem számít arra, hogy idén versenygépbe ülhet, sőt azért sem neheztel csapatára, hogy hazájában nem ő hajthatta meg csapata bemutatóautóját.
Ami pedig a Red Bullt és új partnerét, a Fordot illeti: a csapat részéről kimondták a nyilvánvalót, miszerint a New Yorkban bemutatott autó nem egyezik meg azzal, amit ténylegesen pályára visznek majd (apropó: szerintetek van értelme így ezeknek a bemutatóknak?), míg a Ford részéről megtudhattuk, hogy miért nem akartak saját csapatot hozni az F1-be, de egyúttal miért lesz több a szerepvállalásuk egy egyszerű szponzormatricánál?
A Ferrarit meg csak bántja mindenki: az újabban ha kell, ha nem nyilatkozó Juan Pablo Montoya ezúttal a stratégákba állt bele, míg a Twitteren Charles Leclerc parkolási szokásain röhögnek. Nyck de Vries pályafutása egy fájdalmas periódusára, Romain Grosjean pedig a balesetére tekintett vissza, s utóbbinak egykori csapatával a Haasszal is foglalkoztunk ma Nico Hülkenberg kapcsán.
Az F1-en kívüli motorsportvilág egyik legfontosabb sztorija erre az estére alighanem az, hogy holnap hajnalban megkezdődik a MotoGP-szezon egy shakedown keretében – a mezőnyben egy nagy visszatérővel!