DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap

Formula hírek

5 dolog, amit megtudtunk a Spanyol Nagydíjból

A McLaren, a Ferrari, az Alpine, Perez és Piastri: öt érdekesség, amire érdemes odafigyelni a barcelonai F1-es hétvége után.

részletek

Visszaesett-e valójában a Ferrari az F1-ben?

A szezont második erőként kezdték, Barcelonában viszont a McLaren és a Mercedes is előttük járt – a számok alapján azonban nem feltétlenül a vörösök produkciója romlott.

részletek

Túl gyors lágy: szokatlan taktikák jöhetnek?

A Pirelli számításai szerint kizárt az egykiállásos stratégia Barcelonában: lágy gumis rajtok, három kiállásos taktikák és elévágások várhatnak a mezőnyre.

részletek

A Ferrari hozta a legnagyobb fejlesztést

A Ferrari és az RB egészen komoly, a Red Bull valamivel kisebb, három másik csapat pedig apróbb módosításokat hozott az F1-es Spanyol Nagydíjra.

részletek

Le Mans 24: Kezdődik!

Órákon belül elrajtol a világ legnagyobb autóversenyének 92. kiadása a legendás La Sarthe versenypályán – élő közvetítésünk előtt lássuk dióhéjban a lényeget még egyszer.

részletek

Le Mans: 10 autó, akikre oda kell figyelni

Rossiéktól a pékeken, a címvédőn és a favoriton át a hölgyekig: hatvankét egység vág neki az egynapos száguldásnak szombat délután, közülük most tízet emelünk ki, akikre különösen érdemes figyelnünk!

részletek

F1Stat: A Ferrari és Perez mélyponton

Döntetlen az időmérőn, Verstappen 60-szor nyert, McLaren-pont tíz év után, Alonso újabb rekordja, Magnussen hűsége, Sargeant apró öröme – kanadai F1-es statisztikák és érdekességek.

részletek

Exkluzív interjú Nico Hülkenberggel

A Formula.hu Monacóban készített exkluzív interjút Nico Hülkenberggel, az Audi gyári F1-es csapatának első versenyzőjével.

részletek

5 dolog, ami kiderült a Kanadai Nagydíjon

Néhány érdekesség, amire érdemes odafigyelni, amit érdemes magunkkal vinni az F1-es Kanadai Nagydíjról: Formula Plusz rovatunk mai cikke.

részletek

2026: Az FIA reagált a pilóták aggályaira

A bemutatott koncepció csak a kezdet, nem lesznek lassabbak az F2-es autóknál, sem veszélyesebbek a mostaniaknál, a súlyt pedig tovább csökkentik – reagált az FIA a 2026-os autókat illető aggodalmakra.

részletek

Hét csapat hozott fejlesztést Kanadába

A tíz F1-es csapatból hét is kisebb-nagyobb fejlesztéseket hozott Kanadába, különösen izgalmasnak tűnik a Red Bull, a Mercedes és a Williams változtatása.

részletek

Marquez megmutatta: még mindig ő a GP ura

Azon az áron is sikerült kiharcolnia a Ducatiból a gyári ülést, hogy a bolognaiak elveszítették a vb-éllovasukat – avagy még mindig Marquez körül forog a MotoGP.

részletek