Az alábbi összeállításban hat mutatót figyelembe véve rangsoroljuk a 2025-ös F1-es szezon csapaton belüli párharcait, majd ezt követően e mutatók figyelembe vételével sorrendbe állítjuk az egyes csapatokat abból a szempontból, hogy hol mennyire kiegyensúlyozott az istállón belüli küzdelem.

Az összeállításnál figyelembe vettük az időmérős párharcokat, az időmérős különbségeket, az átlagos időmérős helyezéseket, a befejezett futamok párharcait, az átlagos nagydíjhelyezéseket és a bajnoki pontszámot.
Nézzük először sorban a hat mutató szerint az egyes csapaton belüli párharcokat, a már nem létező párosításokat külön kiemelve a többi közül. Kezdjük a sort az időmérős csatákkal, ahol a sprinteket a holtversenyek eldöntésekor vettük figyelembe. Csapaton belül egyelőre Verstappen és Alonso rendelkezik a legtöbb győzelemmel, viszont a holland az egyetlen, aki emellett sprintidőmérőn is hibátlan.
| 1. | Red Bull | VER–TSU | 12–0 (14–0) |
| 2. | Aston Martin | ALO–STR | 14–0 (16–1) |
| 3. | Mercedes | RUS–ANT | 13–1 (15–2) |
| 4. | Racing Bulls | HAD–LAW | 9–3 (11–3) |
| 5. | Alpine | GAS–COL | 6–2 (7–2) |
| 6. | Ferrari | LEC–HAM | 10–4 (12–5) |
| 7. | McLaren | PIA–NOR | 8–6 (11–6) |
| 7. | Haas | OCO–BEA | 8–6 (11–6) |
| 9. | Sauber | BOR–HÜL | 8–6 (10–7) |
| 9. | Williams | ALB–SAI | 8–6 (10–7) |
| Red Bull | VER–LAW | 2–0 (3–0) | |
| Alpine | GAS–DOO | 5–1 (6–2) | |
| Racing Bulls | TSU–HAD | 1–1 (2–1) |
Folytassuk az átlagos időmérős lemaradásokkal – minden időmérőről az utolsó olyan sessiont tekintve, ahol mindkét fél részt vett. Itt Verstappen szintén kiemelkedő, de közel ekkora verést mér Antonellire George Russell is, míg három csapatnál, a Haasnál, a Saubernél és a Williamsnél is egy tizeden belül van a különbség.
| 1. | Red Bull | VER–TSU | -0,615 |
| 2. | Mercedes | RUS–ANT | -0,520 |
| 3. | Aston Martin | ALO–STR | -0,328 |
| 4. | Alpine | GAS–COL | -0,268 |
| 5. | Ferrari | LEC–HAM | -0,184 |
| 6. | Racing Bulls | HAD–LAW | -0,178 |
| 7. | McLaren | PIA–NOR | -0,105 |
| 8. | Williams | ALB–SAI | -0,085 |
| 9. | Haas | OCO–BEA | -0,072 |
| 10. | Sauber | BOR–HÜL | -0,036 |
| Red Bull | VER–LAW | -0,880 | |
| Alpine | GAS–DOO | -0,367 | |
| Racing Bulls | TSU–HAD | -0,197 |
Ezek után nem meglepő, hogy az átlagos időmérős helyezéseknél is a Red Bull, a Mercedes és az Aston Martin esetében a legnagyobb a differencia – csak a kvalifikációs eredményeket vettük figyelembe, az utólagos büntetéseket nem.
| 1. | Red Bull | VER–TSU | 3,5 – 13,3 |
| 2. | Mercedes | RUS–ANT | 4,4 – 9,2 |
| 2. | Aston Martin | ALO–STR | 10,9 – 15,7 |
| 4. | Alpine | GAS–COL | 13,3 – 16,4 |
| 5. | Racing Bulls | HAD–LAW | 10,1 – 12,9 |
| 6. | Ferrari | LEC–HAM | 6 – 8 |
| 7. | Sauber | BOR–HÜL | 14,4 – 16,1 |
| 8. | Williams | ALB–SAI | 10,5 – 11,9 |
| 9. | McLaren | PIA–NOR | 2,1 – 3,3 |
| 10. | Haas | OCO–BEA | 14,6 – 14,8 |
| Red Bull | VER–LAW | 3,5 – 19 | |
| Alpine | GAS–DOO | 11,3 – 15,5 | |
| Racing Bulls | TSU–HAD | 7 – 9 |
Következnek a futamhelyezések, ahol George Russell az egyetlen hibátlan fél, így ebből a szempontból ő a legdominánsabb – Verstappen a miami sprinten szorult Tsunoda mögé büntetése nyomán. A legszorosabb ebben a tekintetben a McLaren és a Sauber párharca, ahol jelenleg egyetlen sprint billenti Piastri, illetve Bortoleto javára a mérleget.
| 1. | Mercedes | RUS–ANT | 10–0 (13–0) |
| 2. | Red Bull | VER–TSU | 10–0 (11–1) |
| 3. | Ferrari | LEC–HAM | 11–2 (12–3) |
| 4. | Aston Martin | ALO–STR | 8–2 (8–4) |
| 5. | Williams | ALB–SAI | 7–2 (8–3) |
| 6. | Racing Bulls | HAD–LAW | 6–3 (8–3) |
| 7. | Alpine | GAS–COL | 4–2 (4–2) |
| 8. | Haas | OCO–BEA | 7–4 (9–5) |
| 9. | Sauber | BOR–HÜL | 5–5 (7–6) |
| 10. | McLaren | PIA–NOR | 7–7 (9–8) |
| Alpine | GAS–DOO | 2–0 (4–0) | |
| Red Bull | VER–LAW | 1–0 (2–0) | |
| Racing Bulls | HAD–TSU | 1–0 (1–1) |
Az átlagos futamhelyezéseknél jóval kisebb a különbség az Aston Martinnál, mint az eddigi szempontok szerint, így az Alpine és a kimondottan szoros időmérős küzdelmet produkáló Williams párosa is megelőzte őket – és ez az egyik mutató, mely jól mutatja, mennyire fel tudott jönni Liam Lawson Isack Hadjarra, Hülkenberg pedig ezen a téren az előzőekkel ellentétben felülmúlja Bortoletót.
| 1. | Red Bull | VER–TSU | 4,3 – 13,1 |
| 2. | Mercedes | RUS–ANT | 4,8 – 8,6 |
| 3. | Alpine | GAS–COL | 12 – 15,5 |
| 4. | Williams | ALB–SAI | 8,1 – 11,5 |
| 5. | Aston Martin | ALO–STR | 10,6 – 13,3 |
| 6. | Sauber | HÜL–BOR | 11,1 – 13,2 |
| 7. | Ferrari | LEC–HAM | 5,1 – 6,5 |
| 8. | McLaren | PIA–NOR | 2,4 – 3 |
| 9. | Haas | OCO–BEA | 12 – 12,1 |
| 10. | Racing Bulls | LAW–HAD | 11,2 – 11,2 |
| Red Bull | VER–LAW | 3 – 12 | |
| Alpine | GAS–DOO | 11 – 14,7 | |
| Racing Bulls | HAD–TSU | 11 – 14 |
A pontszámok rangsorolásánál figyelembe vettük a számszerű és a százalékos különbséget is, ez alapján született meg az alábbi sorrend – itt az Aston Martin háziversenye a legszorosabb, miközben időmérőkön itt az egyik legnagyobb a különbség, de a mindkét fél által befejezett futamokat illetően is a kevésbé szoros csaták közé tartozik a silverstone-iak küzdelme. A Saubernél itt is Hülkenberg az erősebb.
| 1. | Red Bull | VER–TSU | 151–7 |
| 2. | Alpine | GAS–COL | 13–0 |
| 3. | Mercedes | RUS–ANT | 172–64 |
| 4. | Williams | ALB–SAI | 54–16 |
| 5. | Sauber | HÜL–BOR | 37–14 |
| 6. | Ferrari | LEC–HAM | 151–109 |
| 7. | Haas | OCO–BEA | 27–8 |
| 8. | McLaren | PIA–NOR | 284–275 |
| 9. | Racing Bulls | HAD–LAW | 22–20 |
| 10. | Aston Martin | ALO–STR | 26–26 |
| Red Bull | VER–LAW | 36–0 | |
| Alpine | GAS–DOO | 7–0 | |
| Racing Bulls | TSU–HAD | 3–0 |
Mindezek alapján nézzük meg a párosok teljes rangsorát, ezúttal a legszorosabb párharctól haladva a legkevésbé szoros felé. A Sauberé lett a legkiegyensúlyozottabb küzdelem, hiszen náluk négy szempontból Bortoleto, kettőből viszont Hülkenberg az erősebb, míg a többi csapatnál ugyanaz a versenyző kerekedik kisebb-nagyobb különbséggel csapattársa fölé minden szempontból.
| Időmérő | Különbség | Átl. ih. | Futam | Átl. h. | Pont | ||
| 1. | BOR–HÜL | 8–6 (10–7) | -0,036 | 14,4 – 16,1 | 5–5 (7–6) | 13,2 – 11,1 | 14–37 |
| 2. | PIA–NOR | 8–6 (11–6) | -0,105 | 2,1 – 3,3 | 7–7 (9–8) | 2,4 – 3 | 284–275 |
| 3. | OCO–BEA | 8–6 (11–6) | -0,072 | 14,6 – 14,8 | 7–4 (9–5) | 12 – 12,1 | 27–8 |
| 4. | HAD–LAW | 9–3 (11–3) | -0,178 | 10,1 – 12,9 | 6–3 (8–3) | 11,2 – 11,2 | 22–20 |
| 5. | ALB–SAI | 8–6 (10–7) | -0,085 | 10,5 – 11,9 | 7–2 (8–3) | 8,1 – 11,5 | 54–16 |
| 6. | LEC–HAM | 10–4 (12–5) | -0,184 | 6 – 8 | 11–2 (12–3) | 5,1 – 6,5 | 151–109 |
| 7. | GAS–COL | 6–2 (7–2) | -0,268 | 13,3 – 16,4 | 4–2 (4–2) | 12 – 15,5 | 13–0 |
| 8. | ALO–STR | 14–0 (16–1) | -0,328 | 10,9 – 15,7 | 8–2 (8–4) | 10,6 – 13,3 | 26–26 |
| 9. | RUS–ANT | 13–1 (15–2) | -0,52 | 4,4 – 9,2 | 10–0 (13–0) | 4,8 – 8,6 | 172–64 |
| 10. | VER–TSU | 12–0 (14–0) | -0,615 | 3,5 – 13,3 | 10–0 (11–1) | 4,3 – 13,1 | 151–7 |
| TSU–HAD | 1–1 (2–1) | -0,197 | 7 – 9 | 0–1 (1–1) | 14 – 11 | 3–0 | |
| GAS–DOO | 5–1 (6–2) | -0,367 | 11,3 – 15,5 | 2–0 (4–0) | 11 – 14,7 | 7–0 | |
| VER–LAW | 2–0 (3–0) | -0,88 | 3,5 – 19 | 1–0 (2–0) | 3 – 12 | 36–0 |
A második helyen a McLaren, míg a harmadikon a Haas található, ez utóbbi azt is jól mutatja, hogy bár pontok terén meglehetősen nagy Bearman lemaradása, minden szempontot figyelembe véve egészen jól megállja a helyét Esteban Oconnal szemben.
A másik véglet aligha meglepő: természetesen Max Verstappené a legnagyobb csapaton belüli fölény, a második legsimább a Mercedes házimeccse, Lance Stroll pedig abban a különleges helyzetben van, hogy miközben pontegyenlőséggel áll csapattársával, minden más tekintetben alaposan elmarad tőle.