Tovább növelheti az esélyeket, hogy az istálló éppen szeptember második felére ígéri új aerodinamikai fejlesztési csomagjának éles bevetését. Max Verstappen Olaszországban ugyan csak nyolcadik lett, de a rajt után történt koccanás és szárnycsere után kifejezetten versenyképes körökre volt képes.
„Max köridői ugyanolyan gyorsak voltak, mint az első-második helyen haladóké. Nem adta fel, teljesítményével megmutatta, hogy az autó fejlesztése a legjobb irányba halad. Ez rettentően biztatóan néz ki az évad hátralevő futamaira” – idézi Jos Verstappent a Ziggo Sport.
„A következő verseny Szingapúrban lesz, itt megint igen jók lehetnek az esélyeink. Az előző két pályát (Spát és Monzát) szinte a Ferrariknak találták ki, de úgy gondolom, a jövő évben kitűnő csatákat vívhat Verstappen a Red Bull segítségével Leclerc és a Ferrari, valamint Hamilton és a Mercedes ellen.”
A Mercedes 2014 óta minden alkalommal besöpörte a győzelmet Japánban, uralják a hibridérát, ugyanakkor a holland 2016 óta mindig dobogóra állhatott. Idén pedig a Hondának először nyílik reális esélye a győzelemre. „Úgy gondolom, most nagyon meg akarják mutatni Japánban. Utána valamikor még egy továbbfejlesztett motorvariánsra számíthatunk tőlük, még bőven vannak olyan versenyek, ahol igazán jól teljesíthetnek” – tekintett előre az idősebb Verstappen.