Steward
Gobodics Tamás
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2020. szeptember 30. szerda

fejlesztés

A Renault-nál nem lesz motorfejlesztés

A francia gyártó főnöke elismerte, hogy a Hondával ellentétben a Renault semmilyen motorfejlesztést nem hajtott végre a kényszerszünetben, leginkább pénzügyi okokból. Valószínű, hogy idén már nem is fog.

részletek

A Ferrari lehet a kényszerszünet nyertese

A téli tesztek nem sikerültek valami fényesre, de sajtóhírek szerint a koronavírus miatti kényszerszünetet kihasználva a Scuderia igyekszik az erőforrásán fejleszteni, hogy csökkentse hátrányát.

részletek

Hamilton: Remélem, az új fejlesztésünk nagy előnyt hoz

Hetedik világbajnoki címére hajt a brit ász, amihez a Mercedes folyamatosan megújuló, bombaerős autója is hozzásegítheti. Az új, DAS-rendszernek nevezett innovációhoz nagy reményeket fűz.

részletek

Ferrari: Teljesen máshogy álltunk idén a teszteléshez

Az elmúlt években a téli tesztelésen mindig villogott a Ferrari, az idénynyitó kvalifikációján azonban csúnyán leszerepelt. Idén éppen fordítva történik majd? A csapatfőnök mindenesetre elégedett.

részletek

Stroll: Olyan gyorsak vagyunk, mint a Ferrari

Nem meglepő módon a Racing Point versenyzői is élvezik, hogy a versenyautó tempója már a Ferrariéval vetekszik. Igaz, a negatív hangok szerint ezt a Mercedes tökéletes másolásának köszönhetik.

részletek

A Mercedesnek további trükkök vannak a tarsolyában?

Pont egy hete, hogy mindenkit meghökkentett a címvédő istálló a dupla tengelyes kormányzási rendszerrel. George Russell viszont tovább sokkolja a közvéleményt, ez még csak a jéghegy csúcsa.

részletek

Bottas már egy éve is tudott a Mercedes forradalmi újításáról

Remekül titokban tartották a német gyári istállónál a forradalmian új, kettős tengelyű kormányzási rendszert, pedig Valtteri Bottas már közel egy éve tudott mindenről. De ez valóban előny lesz?

részletek

Pont a Mercedes csapatfőnöke nem hitt egyáltalán az új trükkben

Forradalmi újítással állt elő a gyári Mercedes a kormányművével kapcsolatban. Úgy tűnik, beválik az elképesztő és szabályos fejlesztés, pedig Toto Wolff elsőre rettentő szkeptikus volt.

részletek

Leclerc: Még most is tanulhatok Vetteltől, aki hihetetlenül profi

Előrébb végzett a bajnokságban, több győzelmet aratott, mégis úgy gondolja Charles Leclerc, hogy rutinos német csapattársa professzionalizmusából csak tanulhat. 2021-ben bajnok akar lenni.

részletek

Honda: Ilyen nagyot már nem ugrunk előre

Az elmúlt két évben olyan hatalmas fejlődésen esett át a korábban bukdácsoló Honda, hogy már a legjobbakkal került hasonló szintre. A japánok figyelmeztetnek, ugyanilyen előrelépés nem várható.

részletek

Binotto: A Ferrari száz lóerőt vert a Mercedesre

A hibridéra kezdetén a német gyártó motorja óriási erőfölényben volt, ezt sikerült látványosan megfordítania a Ferrarinak. A csapatfőnök elismeri az előnyt, de szerinte kevesebb, mint amit híresztelnek.

részletek

Marko: Meg is lehetett volna az öt győzelem

Mindenki bolondnak nézte a Red Bull főtanácsadóját, amikor a téli tesztek után öt futamgyőzelmet jósolt az idei évre. Ez végül nem jött össze, de nem álltak messze attól, hogy bejöjjön az elképzelés.

részletek
Olvastad már?