DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 5. péntek

SafetyCar

Már Piastri első újraindítása is necces volt?

Sajtóhírek szerint az F1-es versenyirányítás már az ausztrál vb-éllovas korábbi biztonsági autós fázist követő fékezésével sem voltak elégedett.

részletek

Piros zászló kellett volna safety car helyett?

A Kanadai Nagydíj az F1 történetében 12. alkalommal biztonsági autó mögött ért véget – Jacques Villeneuve szerint be kellett volna inteni a pirosat, de mit gondoltok ti?

részletek

Miért kellett safety car Antonelli leállásakor?

Meglepő lehetett a döntés annak fényében, hogy Ocon félreállását megoldották virtuális biztonsági autóval az F1-es Emilia-romagnai Nagydíjon. Több tényezős a magyarázat.

részletek

Magyarázatot adott a Norris-büntetésre és a safety carra az FIA

Több döntéssel is a kritikák kereszttüzébe került az FIA az F1-es Katari Nagydíjon: most pontokba szedve adott magyarázatot a Szövetség.

részletek

Miért látjuk kevesebbszer a safety cart az F1-ben?

Immár zsinórban kilenc versenyen nem kellett bevetni a biztonsági autót: Fernando Alonso ismertette a saját elméletét ennek okáról.

részletek

Miért nem Norris elé állt be a safety car?

Nem a versenyt vezető mclarenes, hanem Verstappen elé érkezett meg a bokszból a biztonsági autó az F1-es Miami Nagydíjon – az FIA elmagyarázta, mi történt.

részletek

A safety car „kinyírta” a Williams esélyeit Las Vegasban

Rendkívül ígéretes verseny elé néztek a Williams pilótái, akik az ötödik és hatodik helyről rajtolhattak Las Vegasban, ám végül pontot sem szereztek.

részletek

Az F1 biztonságának elképesztő fejlődése 1950-től

Hihetetlen fejlődésen ment keresztül a Formula-1 biztonsága, mind a pályákat, mind az autókat tekintve. Sorra vesszük a legfontosabb intézkedéseket.

részletek

50 év: Az F1-es biztonsági autók története

Az előttünk álló hétvégén van az 50. évfordulója annak, hogy a biztonsági autó először pályára hajtott egy Formula-1-es futamon.

részletek

Kategóriák, BoP, új szabály – amit Le Mans-ról tudni kell

Jön a centenáriumi Le Mans-i 24 órás: összegyűjtöttük a legfontosabb információkat a géposztályoktól a lebonyolításon át az új SC-procedúráig.

részletek

Tsunoda sem értette, az FIA megmagyarázta a biztonsági autós esetet

A pálya sajátosságai vezettek ahhoz a szokatlan jelenethez, amikor a Sao Pauló-i Nagydíj utolsó biztonsági autós fázisának végénél a lekörözött Yuki Tsunoda az élmezőnyből várhatta az újraindítást.

részletek

Két időmérő, több safety car – így javítaná a show-t az F1?

Az AMuS értesülései szerint a háttérben folyamatosak az egyeztetések arról, hogyan lehetne több tekintetben is javítani az F1 látványosságán: a lebonyolításhoz és a DRS-hez is hozzányúlhatnak.

részletek