SafetyCar
Miért látjuk kevesebbszer a safety cart az F1-ben?
Immár zsinórban kilenc versenyen nem kellett bevetni a biztonsági autót: Fernando Alonso ismertette a saját elméletét ennek okáról.
részletekMiért nem Norris elé állt be a safety car?
Nem a versenyt vezető mclarenes, hanem Verstappen elé érkezett meg a bokszból a biztonsági autó az F1-es Miami Nagydíjon – az FIA elmagyarázta, mi történt.
részletekA safety car „kinyírta” a Williams esélyeit Las Vegasban
Rendkívül ígéretes verseny elé néztek a Williams pilótái, akik az ötödik és hatodik helyről rajtolhattak Las Vegasban, ám végül pontot sem szereztek.
részletekAz F1 biztonságának elképesztő fejlődése 1950-től
Hihetetlen fejlődésen ment keresztül a Formula-1 biztonsága, mind a pályákat, mind az autókat tekintve. Sorra vesszük a legfontosabb intézkedéseket.
részletek50 év: Az F1-es biztonsági autók története
Az előttünk álló hétvégén van az 50. évfordulója annak, hogy a biztonsági autó először pályára hajtott egy Formula-1-es futamon.
részletekKategóriák, BoP, új szabály – amit Le Mans-ról tudni kell
Jön a centenáriumi Le Mans-i 24 órás: összegyűjtöttük a legfontosabb információkat a géposztályoktól a lebonyolításon át az új SC-procedúráig.
részletekTsunoda sem értette, az FIA megmagyarázta a biztonsági autós esetet
A pálya sajátosságai vezettek ahhoz a szokatlan jelenethez, amikor a Sao Pauló-i Nagydíj utolsó biztonsági autós fázisának végénél a lekörözött Yuki Tsunoda az élmezőnyből várhatta az újraindítást.
részletekKét időmérő, több safety car – így javítaná a show-t az F1?
Az AMuS értesülései szerint a háttérben folyamatosak az egyeztetések arról, hogyan lehetne több tekintetben is javítani az F1 látványosságán: a lebonyolításhoz és a DRS-hez is hozzányúlhatnak.
részletek„A csapatok nem tudtak megegyezni a biztonsági autóról”
Andreas Seidl elárulta, a csapatok tavaly Abu Dhabi után összeültek, és arról tárgyaltak, hogyan lehetne garantálni, hogy egy verseny ne végződjön safety car fázissal. Végül mindenki arra szavazott, maradjanak a jelenlegi szabályok.
részletekWolff élteti az FIA monzai döntését
Mint ismeretes, a vasárnapi futam a biztonsági autó mögött fejeződött be, s habár ennek a legtöbb a csapatfőnök és pilóta egyáltalán nem örült, addig Toto Wolff elégedett a szabályok betartásával.
részletekNemzetközi premier Goodwoodban: A BMW M3 Touring MotoGP™ Safety Car
Fennállása 50. évfordulóját ünnepelve a BMW M GmbH számos nagyteljesítményű újdonságról lerántja a leplet Goodwoodban. Reflektorfénybe gurul így többek között a MotoGP™ új biztonsági autója is, amelyet az M xDrive intelligens összkerékhajtással szerelt, első BMW M3 Competition Touring műszaki alapjaira fejlesztettek ki a mérnökök. A BMW M3 Touring MotoGP™ Safety Car karosszériaborítása az 50. évforduló, illetve a BMW M divízió és a MotoGP™ közötti több évtizedes partnerség előtt tiszteleg.
részletekÖt másodperccel lassabb az Aston Martin safety car a Mercedesnél
Teknősre emlékeztette Ausztráliában a biztonsági autó tempója Max Verstappent. A magyarázat: az Aston Martin modellje 200 lóerővel gyengébb, mint a Mercedes felvezető autója.
részletek