SafetyCar
Két időmérő, több safety car – így javítaná a show-t az F1?
Az AMuS értesülései szerint a háttérben folyamatosak az egyeztetések arról, hogyan lehetne több tekintetben is javítani az F1 látványosságán: a lebonyolításhoz és a DRS-hez is hozzányúlhatnak.
részletek„A csapatok nem tudtak megegyezni a biztonsági autóról”
Andreas Seidl elárulta, a csapatok tavaly Abu Dhabi után összeültek, és arról tárgyaltak, hogyan lehetne garantálni, hogy egy verseny ne végződjön safety car fázissal. Végül mindenki arra szavazott, maradjanak a jelenlegi szabályok.
részletekWolff élteti az FIA monzai döntését
Mint ismeretes, a vasárnapi futam a biztonsági autó mögött fejeződött be, s habár ennek a legtöbb a csapatfőnök és pilóta egyáltalán nem örült, addig Toto Wolff elégedett a szabályok betartásával.
részletekNemzetközi premier Goodwoodban: A BMW M3 Touring MotoGP™ Safety Car
Fennállása 50. évfordulóját ünnepelve a BMW M GmbH számos nagyteljesítményű újdonságról lerántja a leplet Goodwoodban. Reflektorfénybe gurul így többek között a MotoGP™ új biztonsági autója is, amelyet az M xDrive intelligens összkerékhajtással szerelt, első BMW M3 Competition Touring műszaki alapjaira fejlesztettek ki a mérnökök. A BMW M3 Touring MotoGP™ Safety Car karosszériaborítása az 50. évforduló, illetve a BMW M divízió és a MotoGP™ közötti több évtizedes partnerség előtt tiszteleg.
részletekÖt másodperccel lassabb az Aston Martin safety car a Mercedesnél
Teknősre emlékeztette Ausztráliában a biztonsági autó tempója Max Verstappent. A magyarázat: az Aston Martin modellje 200 lóerővel gyengébb, mint a Mercedes felvezető autója.
részletekPontosították a biztonsági autós szabályt
Egész pontosan annak szövegezését, így mostantól egyértelműen minden lekörözöttnek vissza kell vennie a körét, ha azt a körülmények lehetővé teszik és arra a versenyirányítás utasítást ad.
részletekVáltozik a biztonsági autós és az időmérős szabály is
Frissítette a Formula-1 sportszabályzatát az FIA, ebben pedig különféle változásokat olvashatunk az új szezonnal kapcsolatban. Sokat kritizált módszereken igyekeznek finomítani.
részletekMire megy egymással a két safety car?
Idén a Mercedes mellett már Aston Martin is ad egy biztonsági autót az F1-nek, ezeket pedig felváltva használják a nagydíjhétvégéken – az Assetto Corsában azt is kipróbálhatjuk, melyik a gyorsabb.
részletekA BMW M divízió bemutatta a MotoGP új biztonságiautó-flottáját
A kétkerekű versenysportok királykategóriájának katari szezonnyitó hétvégéjén már a három új biztonsági autó és az új biztonsági motorkerékpár kvartettje gurul fel a rajtrácsra, a BMW M GmbH és a MotoGP™ futamait szervező Dorna Sports több mint húszéves együttműködése során most először.
részletekHosszabb SC-fázisok jöhetnek az imolai incidens után
Az FIA versenyigazgatója, Michael Masi szerint a jövőben tovább a pályán hagyhatják a biztonsági autót, hogy a sportbíróknak elegendő idejük legyen kapkodás nélkül végezni a munkájukat.
részletekKétféle biztonsági autó váltja egymást jövőre
A futamok felén változatlanul a Mercedes, a másik felén azonban az Aston Martin biztosítja majd a biztonsági és orvosi autókat. 25 éven át csak Mercedesek vezették fel a mezőnyt.
részletekVerstappen: Csak az izgalmak miatt volt SC
A holland szerint elegendő lett volna a virtuális biztonsági autó is az F1-es Eifel Nagydíj hajrájában. Michael Masi versenyigazgató cáfolta a Red Bull pilótájának állításait.
részletek