SafetyCar
Már Piastri első újraindítása is necces volt?
Sajtóhírek szerint az F1-es versenyirányítás már az ausztrál vb-éllovas korábbi biztonsági autós fázist követő fékezésével sem voltak elégedett.
részletekPiros zászló kellett volna safety car helyett?
A Kanadai Nagydíj az F1 történetében 12. alkalommal biztonsági autó mögött ért véget – Jacques Villeneuve szerint be kellett volna inteni a pirosat, de mit gondoltok ti?
részletekMiért kellett safety car Antonelli leállásakor?
Meglepő lehetett a döntés annak fényében, hogy Ocon félreállását megoldották virtuális biztonsági autóval az F1-es Emilia-romagnai Nagydíjon. Több tényezős a magyarázat.
részletekMagyarázatot adott a Norris-büntetésre és a safety carra az FIA
Több döntéssel is a kritikák kereszttüzébe került az FIA az F1-es Katari Nagydíjon: most pontokba szedve adott magyarázatot a Szövetség.
részletekMiért látjuk kevesebbszer a safety cart az F1-ben?
Immár zsinórban kilenc versenyen nem kellett bevetni a biztonsági autót: Fernando Alonso ismertette a saját elméletét ennek okáról.
részletekMiért nem Norris elé állt be a safety car?
Nem a versenyt vezető mclarenes, hanem Verstappen elé érkezett meg a bokszból a biztonsági autó az F1-es Miami Nagydíjon – az FIA elmagyarázta, mi történt.
részletekA safety car „kinyírta” a Williams esélyeit Las Vegasban
Rendkívül ígéretes verseny elé néztek a Williams pilótái, akik az ötödik és hatodik helyről rajtolhattak Las Vegasban, ám végül pontot sem szereztek.
részletekAz F1 biztonságának elképesztő fejlődése 1950-től
Hihetetlen fejlődésen ment keresztül a Formula-1 biztonsága, mind a pályákat, mind az autókat tekintve. Sorra vesszük a legfontosabb intézkedéseket.
részletek50 év: Az F1-es biztonsági autók története
Az előttünk álló hétvégén van az 50. évfordulója annak, hogy a biztonsági autó először pályára hajtott egy Formula-1-es futamon.
részletekKategóriák, BoP, új szabály – amit Le Mans-ról tudni kell
Jön a centenáriumi Le Mans-i 24 órás: összegyűjtöttük a legfontosabb információkat a géposztályoktól a lebonyolításon át az új SC-procedúráig.
részletekTsunoda sem értette, az FIA megmagyarázta a biztonsági autós esetet
A pálya sajátosságai vezettek ahhoz a szokatlan jelenethez, amikor a Sao Pauló-i Nagydíj utolsó biztonsági autós fázisának végénél a lekörözött Yuki Tsunoda az élmezőnyből várhatta az újraindítást.
részletekKét időmérő, több safety car – így javítaná a show-t az F1?
Az AMuS értesülései szerint a háttérben folyamatosak az egyeztetések arról, hogyan lehetne több tekintetben is javítani az F1 látványosságán: a lebonyolításhoz és a DRS-hez is hozzányúlhatnak.
részletek