DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. március 29. péntek

SafetyCar

Hosszabb SC-fázisok jöhetnek az imolai incidens után

Az FIA versenyigazgatója, Michael Masi szerint a jövőben tovább a pályán hagyhatják a biztonsági autót, hogy a sportbíróknak elegendő idejük legyen kapkodás nélkül végezni a munkájukat.

részletek

Kétféle biztonsági autó váltja egymást jövőre

A futamok felén változatlanul a Mercedes, a másik felén azonban az Aston Martin biztosítja majd a biztonsági és orvosi autókat. 25 éven át csak Mercedesek vezették fel a mezőnyt.

részletek

Verstappen: Csak az izgalmak miatt volt SC

A holland szerint elegendő lett volna a virtuális biztonsági autó is az F1-es Eifel Nagydíj hajrájában. Michael Masi versenyigazgató cáfolta a Red Bull pilótájának állításait.

részletek

Megvan a WTCR idei hivatalos biztonsági autója

Nemcsak a versenyben, hanem a biztonságot illetően is élen jár majd a Honda az FIA WTCR 2020-as szezonjában, a biztonsági autó ugyanis egy Honda Civic Type R Limited Edition lesz.

részletek

A világ első tető nélküli biztonsági autója

Az ABB FIA Formula E bajnokság új biztonsági autójaként debütáló BMW i8 Roadster Safety Car a Monacói Nagydíj előestéjén, a Yacht Club de Monaco színpadán ünnepelte világpremierjét.

részletek

McLaren-pilóták: Kevesebb előzést hozhat az új safety car-szabály

Kevésbé izgalmas újrarajtokra számít a vasárnapi Azerbajdzsáni Nagydíjon Lando Norris és Carlos Sainz, melyért az idei szezonra módosított, biztonsági autós fázisokat érintő reguláját okolják.

részletek

Láttatok már safety car-versenyt?

Na jó, igazit most sem fogtok, de megnézhetjük aarava jóvoltából, hogy milyen is lenne Barcelonában egy verseny, melyen húsz biztonsági autó indul egymás ellen.

részletek

Sainznak van egy ötlete észszerűbb safety car-szabályra

A Renault fiatal pilótájának pontját elvették, amiért biztonsági autó mögött előzött. A félreértéseket ki lehetne küszöbölni, ha a lekörözötteknek nem előzni kellene.

részletek

Jól járhat, aki mellőzi a hiperlágyat

A Force India technikai igazgatója, Andy Green szerint óriási előnyre tehetnek szert azok a versenyzők, akik nem a hiperlágy gumin fognak rajtolni a vasárnapi futamon.

részletek

Vettel nem aggódik az elvesztett vb-vezetés miatt

A Ferrari pilótája Kínához hasonlóan akár nyerhetett is volna az F1-es Azerbajdzsáni Nagydíjon, ám végül még a dobogóra sem állhatott fel, így már nem ő áll az élen az összetett pontversenyben.

részletek

Whiting a hétvége vitás ügyeit magyarázza

Miért nem kapott nagyobb büntetést Max Verstappen? Miért vártak a biztonsági autó pályára küldésével annyit, hogy az élmezőny néhány tagjának már ideje se legyen a bokszba hajtani? Az F1 versenyigazgatója mindent letisztáz.

részletek

Vettel a safety car időzítését nehezményezi

Az F1-es Kínai Nagydíj nagy fordulatát jelentette a féltávon beküldött biztonsági autó, ám a ferraris Sebastian Vettel szerint a beavatkozással Az FIA sportszerűtlen módon nyúlt bele a versenybe.

részletek