Pirelli
Nem változtat a gumikon a Pirelli 2024-re
Bejelentette a Pirelli, hogy bár teszteltek néhány abroncsot a szezon folyamán, 2024-re mindössze egyetlen változás lép életbe a palettájukon.
részletek„Innovatív technológiát” ajánlott az F1-nek a Bridgestone
Először reagált publikusan a japán gumigyártó arra, hogy valóban pályáztak az F1-es visszatérésre, amely (egyelőre) nem történik meg a Pirelli maradásával.
részletekPirelli, 12 csapat, határok, Stroll dühe – keddi F1-es hírek
Bejelentették az F1 gumitenderének eredményét, továbbra is forrnak az indulatok Katar után, Verstappen a McLarennek hízelgett: kedd az F1-ben.
részletekF1: Nincs terítéken a gumiháború visszahozatala
Stefano Domenicali elsősorban költséghatékonysági okokkal magyarázta mindezt – pedig a most hosszabbító Pirellinek nem lenne ellenére a versengés.
részletekHivatalos: A Pirelli marad az F1 gumiszállítója
Megtörtént a bejelentés, nem változik az F1 gumipartnerének kiléte: legalább 2027-ig a Pirelli marad a száguldó cirkusz beszállítója.
részletekHivatalos: 18 kört lehet menni ma egy szetten
Biztonsági okokból különleges szabályt hoztak az F1-es Katari Nagydíjra: a versenyzők legföljebb 18 kört tehetnek meg egy szett abroncson.
részletekGumiügy: A versenyzők is a hírekből tudták meg
Sainz és Russell a jobb kommunikációt sürgeti. Verstappen és Piastri bízik az FIA döntésében, a brit azonban úgy érzi: nem kellene kötelező három kiállást előírni az F1-es nagydíjra.
részletekGumigondok és bajnokavatás – szombati F1-es hírek
Problémák a gumikkal, Piastri nyerte a sprintet, Verstappen háromszoros bajnok, kifakadtak a csapatok az Andretti miatt: egy helyen a szombat fő hírei.
részletekPirelli: Túl gyors a tempó a rázóköveken, ez a probléma
Kevesebb mint egy órával a sprintszétlövés tervezett kezdési időpontja előtt rendkívüli sajtótájékoztatót tartott a Pirelli Katarban, miután gondok adódtak az abroncsokkal.
részletekBotrány készül: gond van az abroncsokkal Katarban, később kezdődik a sprintszétlövés
A gumiabroncsok pénteki rutinszerű ellenőrzése során nem várt problémába ütközött a Pirelli, amely miatt később kezdődik a sprintszétlövés és a futamon is szokatlan változások lehetnek.
részletekMiért nem lehet 100 százalékon menni az F1-ben?
Egyetlen rossz mozdulat, és a hátsó gumik azonnal tönkremennek, de ez nem a Pirelli hibája – erről beszélt Lando Norris az idei F1-es autók kapcsán.
részletekStratégiai előnyben Szingapúrban a Mercedes?
Egy körön a Ferrari volt a gyorsabb, de lehet, hogy egy előzetes gumitaktikai döntés az Ezüst Nyilak javára billentheti a mérleg nyelvét – igaz, a Pirelli kételkedik.
részletek