DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 29. hétfő

Pirelli

Mit tud a Pirelli felturbózott esőgumija?

Előbb vezetik be az eredetileg 2024-re tervezett esőabroncsot: a hatékonyabb guminak melegítőpaplanra sincs szüksége. Az év során az FIA esős csomagját is tesztelni fogják.

részletek

Verstappen szerint a Pirelli már nem motivált

Továbbra is szívesen dolgozik együtt az olasz gyártóval a világbajnoki címvédő, ám a holland úgy véli, az F1-es hivatalos beszállítójának már nincs elég motivációja a fejlődéshez. Max Verstappen az egykori gumiháború előnyeiről és a lehetséges jövőbeli lépésekről is ejtett néhány szót.

részletek

Tíz év: egy évtizede segíti a magyar ralisportot az autogumiplaza.hu

Fontos mérföldkőhöz ért a Pirelli versenyabroncsok magyarországi forgalmazója: tíz éve lépett be a hazai ralisportba, az azóta eltelt idő alatt pedig számos sikert könyvelhetett már el.

részletek

Téli teszteket tart a Pirelli az esőgumik fejlesztésére

Sok támadás érte a Pirellit 2022-ben is a gyenge minőségű extrém esőgumijai miatt, így az olasz cég egy téli tesztet írt ki, melyen három csapat lesz a segítségükre, három különböző időpontban.

részletek

Hatodik gumikeveréket fejlesztett a Pirelli 2023-ra

A gumibeszállító új C1 keveréket dolgozott ki, de a korábbi is a skálán marad C0 néven. A gyártónak így nagyobb mozgástartománya lesz az adott nagydíj kemény gumijának kijelölésében.

részletek

Beváltak az új szabályok? 31 százalékkal nőtt az előzések száma

Csaknem a harmadával nőtt az előzések száma az F1-ben 2022-re az előző szezonhoz képest, amiben a Pirelli vezére szerint az új autók mellett az abroncsoknak is volt szerepe.

részletek

Ki és mit tesztel kedden Abu Dhabiban?

Az átigazolók és az újoncok először próbálhatják ki új csapatuk autóit, míg néhány fiatal is lehetőséget kap a szezon utáni teszten, a fő hangsúly azonban a Pirelli 2023-as abroncsain lesz.

részletek

Leclerc-é a gumitesztelős második edzés

Az első szabadedzésen látott „újonchadsereg” után a második gyakorláson a Pirelli 2023-as abroncsai kerültek főszerepbe, ami miatt a szokásos hatvan helyett kilencven percig tartott a szabadedzés.

részletek

Így védi a Pirelli a kritizált esőgumikat

A Japán Nagydíj után Vettel és Verstappen az extrém esőgumikra és azok minőségére panaszkodott, azonban Mario Isola szerint a Pirelli nem tehet a kialakult helyzetről.

részletek

Hamilton szerint rosszul döntöttek a rajtnál

A mezőny jelentős része rossz döntést hozott, amikor az intereken kezdte meg a Japán Nagydíjat Lewis Hamilton szerint. A brit úgy látja, az extrém esős gumikkal gumikkal tovább körözhettek volna.

részletek

Ross Brawn a háttérbe húzódna a szezon végén

A brit szakember jelezte, hogy az idény végén szeretné jelentősen csökkenteni kötelezettségeit a Formula-1-ben. A korábban több csapattal is dolgozó Brawn a Mercedesre is kitért röviden.

részletek

Mi lesz a kulcs a Szingapúri Nagydíjon?

A hátsó gumik életben tartása döntő jelentőséggel bírhat, de a kíméletlen aszfalt sem segíti majd a versenyzők dolgát és a beállításoknál is el kell találni az autó egyensúlyát.

részletek