Pirelli
Már idén tesztelik a 18 colos F1-es gumikat
A Pirelli fő projektje 2019-ben még az, hogy a következő szezonra jó gumikat tudjon szállítani ebben a méretben az F2-be, de már az F1 is szerepet kap, először szeptemberben.
részletekMarko alaposan kiosztotta a Mercedest
A Red Bull főtanácsadója szerint az idei abroncsok egyértelműen és kizárólag csak a Mercedesnek kedveznek. Úgy véli, így teszik teljesen tönkre a Formula-1-et a döntéshozók.
részletekA csapatok a Pirellitől kérik, hogy fogja vissza a Mercedest
Bár az előszezonban nem voltak erre utaló jelek, a Mercedes eddigi legdominánsabb formájával lepte meg a riválisait 2019 első harmadában. A csapatok szerint a legkönnyebben a Pirelli léphetne közbe.
részletekBinotto: Nem jó az idei Ferrari gumikezelése
A Scuderia csapatfőnöke, Mattia Binotto szerint a gumiabroncsok szerkezete alaposan megváltozott 2019-re, az idei Ferrarinak pedig rendesen meggyűlik a baja a Pirellik felmelegítésével.
részletekVettel: Délelőtt ment, délután semmi
Bár szombat délelőtt a falhoz csapta autóját Sebastian Vettel, mégis sokkal jobbnak érezte a Ferrarit, mint az időmérőn. Nem megy a csapatnak, majdnem mindkét Red Bull-Honda előtte végzett.
részletek"Mit ér az erő, ha nem uralod" - 25 éves évfordulóját ünnepli a Pirelli
A „Mit ér az erő, ha nem uralod” szlogen pontosan 25 éve kíséri a Pirelli márkát a világ körül. A cég ezért a 2018-as Éves beszámolóját e híres jelmondatnak szenteli, és az évfordulót három nemzetközileg elismert író történetével, egy videóval és egy fotósorozattal ünnepli, melyek mind felvillantanak néhányat a számos lehetséges értelmezési mód közül.
részletekVáltoztatnia kell a Pirellinek
Az F1 gumigyártója nem érti az idei keverékeket célzó vádakat, de hallgat a panaszkodó csapatokra, és a jövőben igyekszik jobban működő abroncsokat szállítani. Új alapanyagokkal is kísérletezik.
részletekPirelli: Sebesség, biztonság, támogatás
Mezey Tamást kérdeztük arról, hogy mit érdemes tudni a magyar ralibajnokságokban használt Pirelli gumikról, mire számíthatnak azok, akik az olasz márka mellett teszik le a voksukat.
részletekAz F2 fogja tesztelni az F1 új kerekeit
Az utánpótlásképző sorozatban a királykategóriához képest egy évvel korábban, 2020-ban bevezetik a 18 hüvelykes abroncsokat. Az F1-es debüt előtt így 16 hónapnyi adatot gyűjtenek a működésükről.
részletekVettel: A gumik miatt szenvedünk
Sebastian Vettel elismerte, hogy a Ferrari mégsem olyan versenyképes, mint az a téli tesztek alatt tűnt. Ennek legfőbb okát az autó gumikezelésében látja a négyszeres világbajnok.
részletekKvjat: Hova tűnt a kiváló tempóm?
A Toro Rosso orosz pilótája minél előbb szeretne választ kapni arra, hogy a szenzációs időmérős sebessége miért vált semmivé Bakuban az első etapon, ahol látványosan szenvedett.
részletekDrasztikusan jobban kopó Pirellik jöhetnek jövőre
Az F1 vezetői azon igyekeznek, hogy minél több izgalmat vigyenek a sportba. Ennek érdekében az abroncsok kopásának mértéke alaposan megnőhet 2020-tól, a Pirelli azonban ezt nem szeretné.
részletek