Masi
Változtatnának a piros zászlós rendszeren
Monzában különös probléma ütötte fel fejét, a Q3 elején Kimi Raikkönen odacsapta autóját, a piros jelzésnél viszont sokáig kétséges volt, ki tarthatja meg mért körét és ki nem. Változás várható.
részletekFIA: Nem lesz több időmérős bohóckodás
Az FIA elnöke, Jean Todt elmondta, nem fog többé előfordulni az, amit az Olasz Nagydíj időmérőjén hoztak össze a csapatok, ami miatt a szurkolók lemaradtak a kvalifikáció legizgalmasabb részéről.
részletekMaradnak a veszélyes kerékvetők a bizarr baleset ellenére
Michael Masi versenyigazgató egyedülálló balesetnek nevezte az F3-as Alex Peroni óriási monzai bukását. Különböző tényezők játszottak szerepet, ezért elhamarkodott döntés lenne mindenhonnan száműzni a „hurka” kerékvetőket.
részletekRaikkönen támogatja az új büntetési rendszert
Az elmúlt hétvégén, hosszú idő után ismét előkerült a fekete-fehér csíkos zászló a Formula-1-ben. A száguldó cirkusz legrutinosabb pilótája támogatja a lépést, hogy ne rögtön büntetgessenek.
részletekFIA-vizsgálat: Szabályt szeghetett a Mercedes
A Nemzetközi Szövetség vizsgálódni kezdett a világbajnoki címvédő istállóval szemben, mivel erősen felmerült a gyanú, hogy a Mercedes nem tartotta be a kötelező, kéthetes nyári leállást.
részletekNincs más megoldás az olaj feltakarítására
Szürreális perceket hozott a Magyar Nagydíj harmadik szabadedzése, amikor a korábban kifolyt olajra szórt cementporon áthajtottak a pilóták és hatalmas porfelhőt húztak maguk után.
részletekRicciardo szerint Magnussen extrém sportszerűtlen volt
A dán figyelmeztetést kapott, de akkor sem hagyta abba: a Renault versenyzője bosszús volt, hogy felzárkózását a féktáv alatti irányváltásaival túl vehemensen védekező ellenfél meghiúsította.
részletekAz F1 korcsolyapályája marad a helyén
Semmi kívánnivalót nem hagy maga után a Hockenheimring gyorsulási versenyre is használt bukótere - állítja az FIA versenyigazgatója. A szakasz az esős versenyen számos pilótának fejfájást okozott.
részletekEzért nem járt büntetés Hamilton safety car alatti balesetéért
Nagy visszhangja volt a Német Nagydíjon és a versenyt követően Lewis Hamilton szabálytalan bokszba hajtásának: arról viszont kevesebb szó esett, hogy a brit biztonsági autós fázis alatt balesetezett, amikor különösen óvatosnak kell lenni. Michael Masi versenyigazgató elmagyarázta, mi az oka, hogy nem is vizsgálták az ügyet. Az Alfa Romeók büntetése után kilencedik helyen értékelt Hamilton másik büntetlen esetéről, a biztonsági fázis alatti lassú haladásról is beszélt.
részletekAz F1 száműzné a „hülye” büntetéseket
Michael Masi szerint az, hogy korábban hogyan ítéltek meg egy esetet, nem jelenti azt, hogy most is ugyanúgy fogják, mert a sportág fejlődik, a szabálykönyv pedig változik.
részletekEzért húzták ilyen sokáig a döntést Verstappenékről
A leintés után három órával vált csak hivatalossá, hogy Max Verstappen megtarthatja az Osztrák Nagydíjon aratott győzelmét. De miért kellett ilyen hosszan várni erre a versenybírói döntésre?
részletekEzért kapott büntetést Perez az első körben
Bár a rutinos mexikói nem értette, miért kapott büntetést a Francia Nagydíj elején, a versenyigazgató egyértelmű magyarázatot adott, pontosan mit is szegett meg a Racing Point pilótája.
részletek