A Magyar Nagydíj 13. helyezettje, Kevin Magnussen, valamint a 14. pozícióban célba érő Daniel Ricciardo látványos csatát vívtak a pontot sem érő helyeken a futam során. A dán foggal-körömmel ragaszkodott helyezéséhez, féktávon történő védekezései során még egy figyelmeztetést is kapott a stewardoktól. Az ausztrál, aki motorcseréje után az utolsó helyről kemény abroncson rajtolva próbált nagyot húzni, nem leplezte bosszúságát.
„Tudtam, hogy a mezőny hátuljából indulni nehéz lesz. Úgy vélem, az első fázisban rendben voltunk, hosszú ideig kint maradtam a keményen. Jó tempóm volt a lágyon, de aztán Magnussen hátába kerültem, és nem voltam igazán boldog, hogy a féktávon mozgott” – idézi az F1i.com a Renault pilótáját, aki az időmérőn is összeakasztotta bajszát a középmezőny egyik tagjával, akkor Sergio Perezzel.
„Hallottam, hogy figyelmeztetést kapott, de utána is megcsinálta. Blokkolnom kellett a gumikat, nehogy összeütközzek vele. Ezt követően sokat már nem tudtam tenni, a gumik kissé megsérültek a végére. Frusztráló volt, mert ennél több tempóval rendelkeztünk. Abban a pillanatban azonban nagyon dühített a mozgása. A féktávon való irányváltás olyan dolog, amit rossz szemmel nézünk. Néhány esetben már egészen extrémnek éreztem” – panaszkodott Magnussenre Ricciardo.
A versenyigazgató Michael Masit arról kérdezték, Magnussen miért úszta meg egy felszólítással büntetés helyett: „A csapat figyelmeztetést kapott azért, mert rendszeresen csinálta. Nem egyetlen alkalomért, hanem az ismétlődésért. Egy irányváltás engedélyezett, hogy a versenyző védhesse az ívet. A féktávon való mozgással kapcsolatban azonban a versenyzők kérték a bahreini találkozón, ahol mind részt vettek, hogy szigorúan kezeljük, főleg, ha állandó” – mondta a Formula-1 versenyigazgatója.