DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 4. szombat

Elliott

„Mi nem keresünk bűnbakot” – levelet írt a rajongóknak a Mercedes

Nem szokványos módon szólította meg táborát a gyenge szezonnyitó után a Mercedes. Nem fognak pánikba esni és ujjal mutogatni, az online térben viszont gyalázkodástól mentes magatartást várnak.

részletek

Ezért nem kukázta a problémás W13-as alapjait a Mercedes

Magukat is megkérdőjelezték az előző évi gondok kapcsán, de az F1-es istálló szakembere állítja: érdemes volt kitartani a koncepciójuk mellett.

részletek

Nem érte el célját az új szabályrendszer – mondják a Mercedesnél

A műszaki igazgató nem rajongója a 2022-es F1-es aerodinamikának: Mike Elliott szerint amit a kanyarokban nyertek, elvesztették az egyenesekben.

részletek

Mexikóban beveti a szabálytalan (?) szárnyat a Mercedes

A hírek szerint az FIA illegálisnak minősítette a W13 fejlesztését, ezért nem használta azt a csapat Austinban. A Mercedes egyik technikai vezetője állítja, a szárny legális, ezért a Mexikóvárosi Nagydíjon már az autón lesz.

részletek

A Mercedes megfontolja az új szárny bevetését Mexikóban

A csillagosok egy módosított első szárnyat is magukkal vittek Austinba, a riválisok szerint azonban kérdéses a darab szabályossága. A brackley-i istálló megfontolja, hogy megtartsa-e a koncepciót.

részletek

„Semmit sem változott Lewis munkamorálja”

A Mercedes technikai igazgatója állítja: hiába nem kapott idén győzelemre esélyes autót maga alá, a hétszeres F1-es világbajnok pontosan ugyanolyan hozzáállással végzi a dolgát, mint korábban.

részletek

Mercedes: A pattogás elfedte a fő problémát

Amikor már azt hitték, úrrá lettek a delfinezésen, kiderült, hogy van egy még alapvetőbb hiba, amit beépítettek a W13-asba, ez pedig arculcsapásként érte őket – ismerte el a konstruktőri címvédő istálló technikai igazgatója.

részletek

Mercedes: Tudjuk, hol hibáztunk az autó fejlesztésénél

Mike Elliott, a konstruktőri címvédő alakulat szerint egy ideje már tudják, hol követtek el még tavaly hibát a 2022-es F1-es gépük fejlesztésében. Beszélt a „zéró oldaldobozos” koncepcióról is.

részletek

Miért Hamilton kapta az új szárnyat Russell helyett?

Az időmérős baleset után egyetlen új specifikációjú hátsó szárnya maradt a Mercedesnek Ausztriában. Bár a szokásos logika azt diktálta volna, hogy George Russell autójára szereljék, a jobb rajthelyet szerző pilóta mégis a régebbi verziót kapta.

részletek

A Mercedes megbukott volna a pattogás mérésén

Ha az FIA technikai direktívája korábban élesedik, a Mercedes túllépte volna a határértéket Bakuban. Silverstone-ban azonban közelébe sem került volna – mondta Mike Elliott technikai igazgató. Legközelebb a Magyar Nagydíjon okozhat újra problémát a delfinezés.

részletek

Horner: Veszélyes út az FIA direktívája

A Red Bull csapatvezetője szerint innen már csak egy lépés, hogy a Szövetség diktálja az F1-es autók beállításait. Mindeközben a Mercedes elismerte: Bakuban nem feleltek volna meg a mérőszámnak.

részletek

Mercedes: Inkább versenytempó, mint időmérő

Mike Elliott szerint néhány riválisukkal ellentétben ők inkább a futamokra koncentrálnak a beállításaikkal és nem az időmérőkre, mert az látszik, hogy összességében ez a kifizetődőbb.

részletek