DRS
Miamitól sorban jönnek a Ferrari fejlesztései
Egy nagy fejlesztési csomag helyett adagokra bontva érkeznek a Ferrari újításai, kezdve a hétvégi F1-es nagydíjjal. Az egyik fő javítandó terület a DRS-hatás.
részletekBrutális DRS-fölény a Red Bullnál, de senki nem érti az okát
Iszonyatos tempót nyer az RB19 a szárny kinyitásakor, méghozzá azonnal, a Ferrari alig harmadannyit gyorsul, mint a rivális autója.
részletekSufnimegoldással orvosolta az Aston Martin a DRS-problémát
A futamokra eltűntek az AMR23 gondjai a hátsó szárnnyal: Mike Krack csapatfőnök árulta el, milyen rögtönzött megoldást vetettek be a szerelők. Hozzátette azt is, hátrányuk elsősorban nem a DRS miatt volt.
részletekAlonso nem biztos benne, hogy megoldották a DRS-gondokat
Bár a sprinten működött az állítható hátsó szárny a spanyol autóján, így sem teljesen nyugodt – bár szerinte nem feltétlenül lesz ez döntő tényező.
részletekKövetkezetességet, válaszokat és egyeztetéseket várnak az F1-esek az FIA-tól
A versenyzők érdekvédelmi szövetségét vezető George Russell szerint az utóbbi időben született néhány „őrült és furcsa” döntés.
részletekElfedi a Ferrari előrelépését a Red Bull „meganagy” DRS-előnye
Hiába fejlődött az egyenesekben a Scuderia, Frederic Vasseur F1-es csapatfőnök szerint a rivális valami „mást és jobbat” csinál a hátsó szárnnyal.
részletekÍgy működne az aktív aerodinamika 2026-ban
Egyelőre javaslat, hogy a DRS mellett más mozgó aerodinamikai elemek gyorsítsák az autókat az egyenesekben az új szabályrendszerben. Nikolas Tombazis, az FIA szakembere vázolta, hogyan működne.
részletekAktív aerodinamikával fognák vissza az elöl haladót az F1-ben?
Ross Brawn szerint nem elképzelhetetlen, hogy a 2026-ban érkező új szabályokban olyan aktív aerodinamikával lássák el az F1-es autókat, amely révén visszafoghatják a versenyben vezető autót.
részletekÚj elemek a keréknél esőben, változó DRS-használat
Több területen is döntést hozott az F1 Bizottság: kiderült, hogyan javítanák a látási viszonyokat vizes pályán, de belenyúlnak a DRS-használat szabályaiba is jövőre – igaz, csak a sprinteken.
részletekKét időmérő, több safety car – így javítaná a show-t az F1?
Az AMuS értesülései szerint a háttérben folyamatosak az egyeztetések arról, hogyan lehetne több tekintetben is javítani az F1 látványosságán: a lebonyolításhoz és a DRS-hez is hozzányúlhatnak.
részletekDRS-probléma hátráltatta Hamiltont
Nem nyílt az állítható hátsó szárnya az időmérő végén a hétszeres világbajnoknak, aki így csak hetedik lett, pedig az első sort elérhetőnek érezte. Csapattársa pole-ja azonban őt is örömmel tölti el.
részletekVerstappen: Szükségünk van a DRS-re
A barcelonai szenvedésük után Max Verstappen úgy érzi, a F1 számára továbbra is fontos a DRS használata. A holland pilóta szerint az új szabályok ellenére néhány pályán még elég nehéz az előzés.
részletek