DRS
A McLaren-fejlesztés, amely elvette a Red Bull előnyét
Az F1-es Holland Nagydíjon bevetett új hátsó szárnnyal a wokingiak olyan területen tettek szert előnyre, amely eddig az energiaitalosok fő erősségének számított.
részletekDRS helyett: így működik majd az Override mód
A 2026-os F1-es technikai szabályok révén gyakorlatilag megszűnik a DRS az aktív aerodinamikával: ezentúl plusz elektromos energia segíti majd az előzéseket.
részletekA DRS-nek is köszönheti az időmérős javulást az Aston Martin
Az időmérőn jellemzően erősebb az F1-es csapat, a futamokon visszaesik, éppen fordítva, mint 2023-ban: ennek két fő magyarázata van a zöldek teljesítményigazgatója szerint.
részletekBejelentés: Így változik a sprinthétvégék lebonyolítása
Ülésezett az F1 Bizottság: módosul a sprintformátum, növelik az egy szezonban használható motorok számát, változik a DRS-használat – itt vannak a döntések.
részletekAlonso: Ez nehezebb volt, mint 2005 Imola
Sokan a Michael Schumacher elleni legendás F1-es győzelméhez hasonlították a spanyol interlagosi védekezését – ám volt egy fontos különbség 18 éve…
részletek„Pimasz, de kockázatos” – Sainz a DRS-trükkről
Lando Norrist felhasználva védte ki az F1-es Szingapúri Nagydíj hajrájában a Mercedes rohamát a Ferrari spanyolja: elmondta, hogyan is taktikázott.
részletekSzingapúri DRS ügy: Hamilton a vétózó csapatokot kritizálja
Állítólag az összes versenyző DRS-zónát akart az új egyenesben, de négy F1-es csapat leszavazta a javaslatot. A történetnek van egy hónapokra visszanyúló előzménye is.
részletek„Erős DRS kell” – figyelmeztetnek az F1-es pilóták
Max Verstappen, Carlos Sainz és Sergio Perez is jelezte: nem használhat kevesebb DRS-t az F1, mert az autók megint rossz irányba haladnak.
részletekNem kevesebb, inkább több DRS kell az F1-esek szerint
Ismét egyre nehezebbé válik az F1-es autók követése, emiatt a látványos monzai csaták ellenére is muszáj az állítható hátsó szárnyra támaszkodniuk.
részletekMit fejlesztettek az F1-es csapatok a Belga Nagydíjra?
A nyári szünet előtt is érkeznek még újítások: a legtöbbet a Mercedes változik, a McLaren a hátsó szárnyra, az Alpine a padlóra összpontosított.
részletekVita az F1-es pilóták és az FIA között a DRS-zónák miatt
A versenyzők szerint túl rövidek a DRS-zónák, és őket ki is hagyják a döntésekből, de ez nincs így, a kialakításokat pedig mérések alapján végzik.
részletekMi a Red Bull csoda DRS-ének titka?
Több alkatrész tökéletes összhangja szükséges ahhoz, hogy ilyen brutális tempót érjen el az RB19 kinyitott hátsó szárnnyal.
részletek