BiztonságiAutó
Miért kellett safety car Antonelli leállásakor?
Meglepő lehetett a döntés annak fényében, hogy Ocon félreállását megoldották virtuális biztonsági autóval az F1-es Emilia-romagnai Nagydíjon. Több tényezős a magyarázat.
részletekMagyarázatot adott a Norris-büntetésre és a safety carra az FIA
Több döntéssel is a kritikák kereszttüzébe került az FIA az F1-es Katari Nagydíjon: most pontokba szedve adott magyarázatot a Szövetség.
részletekMiért látjuk kevesebbszer a safety cart az F1-ben?
Immár zsinórban kilenc versenyen nem kellett bevetni a biztonsági autót: Fernando Alonso ismertette a saját elméletét ennek okáról.
részletekMiért nem Norris elé állt be a safety car?
Nem a versenyt vezető mclarenes, hanem Verstappen elé érkezett meg a bokszból a biztonsági autó az F1-es Miami Nagydíjon – az FIA elmagyarázta, mi történt.
részletek„A biztonsági autó nélkül nyertünk volna” – Leclerc
A Ferrari versenyzője már a Bellagio előtt készült interjúk alatt is elismerte, hogy kissé csalódott a második hely miatt.
részletek50 év: Az F1-es biztonsági autók története
Az előttünk álló hétvégén van az 50. évfordulója annak, hogy a biztonsági autó először pályára hajtott egy Formula-1-es futamon.
részletekSzigorít az FIA a dupla sárgás szabályokon
Virtuális vagy igazi biztonsági autós fázis során a vonatkozó szakaszokon konkrét sebességlimit lép életbe már az F1-es Monacói Nagydíjtól.
részletekWolff: Határozzuk meg, mikor van piros zászló!
A Mercedes F1-es csapatfőnöke nem ellenzi az állórajtos újraindításokat, de átláthatóságot szeretne annak kapcsán, mikor hogyan avatkoznak közbe.
részletekDöntés: Büntették Perezt, de maradt a győzelme
Az egyik esetért megrovást, a másikért öt másodperces időbüntetést kapott a biztonsági autós szabályokat megszegő Sergio Perez, aki így megtarthatta a Szingapúri Nagydíjon aratott győzelmét.
részletekKét időmérő, több safety car – így javítaná a show-t az F1?
Az AMuS értesülései szerint a háttérben folyamatosak az egyeztetések arról, hogyan lehetne több tekintetben is javítani az F1 látványosságán: a lebonyolításhoz és a DRS-hez is hozzányúlhatnak.
részletekVilleneuve: A versenyirányítás új mélységekbe süllyedt
Rendkívül csalódottan értékelte az Olasz Nagydíjat az 1997-es világbajnok, szerinte a hadseregnyi jelen levő rajongó nem ezt érdemelte. A futam biztonsági autós befejezése a legrosszabb lehetőség.
részletekPontosították a biztonsági autós szabályt
Egész pontosan annak szövegezését, így mostantól egyértelműen minden lekörözöttnek vissza kell vennie a körét, ha azt a körülmények lehetővé teszik és arra a versenyirányítás utasítást ad.
részletek