BiztonságiAutó
Verstappen: Nincs harag a versenyfelügyelőkkel
Az idényzáró óta a Mercedes képtelen megemészteni Michael Masi és a versenybírák döntését a biztonsági autós elengedésről. Pedig Verstappen rámutatott, korábban is történt ilyen.
részletekVergne-éket sokkolta a darus incidens
Furcsa körülmények között ért véget a Formula-E szaúd-arábiai nyitányának második futama, amely után több pilóta is kritikus hangot ütött meg a versenyirányítás hiányos kommunikációja miatt.
részletekMire megy egymással a két safety car?
Idén a Mercedes mellett már Aston Martin is ad egy biztonsági autót az F1-nek, ezeket pedig felváltva használják a nagydíjhétvégéken – az Assetto Corsában azt is kipróbálhatjuk, melyik a gyorsabb.
részletek„Belga Nagydíj” – a biztonsági autó sofőrje is megszólalt
Sokan sokféle véleményt elmondtak már a rendkívül furcsán alakuló Belga Nagydíjról. Tulajdonképpen már csak az maradt ki, aki lényegében az egész versenyen az első helyen állt.
részletekLeclerc: Miért tartott ennyi ideig a biztonsági autó beküldése?
A Ferrari monacóija pilótája néhány versenytársával együtt nem értette, miért telt hosszú másodpercekbe, mire Max Verstappen defektje és balesete után a pályára küldték a safety cart.
részletekA BMW M divízió bemutatta a MotoGP új biztonságiautó-flottáját
A kétkerekű versenysportok királykategóriájának katari szezonnyitó hétvégéjén már a három új biztonsági autó és az új biztonsági motorkerékpár kvartettje gurul fel a rajtrácsra, a BMW M GmbH és a MotoGP™ futamait szervező Dorna Sports több mint húszéves együttműködése során most először.
részletekHosszabb SC-fázisok jöhetnek az imolai incidens után
Az FIA versenyigazgatója, Michael Masi szerint a jövőben tovább a pályán hagyhatják a biztonsági autót, hogy a sportbíróknak elegendő idejük legyen kapkodás nélkül végezni a munkájukat.
részletekMelyik pilótát a legnehezebb felvezetni?
Az F1-es biztonsági autó legendás sofőrje, Bernd Maylander a sorozat hivatalos podcastjében árulta el, milyen élmény Schumachert, Vettelt, Hamiltont, vagy éppen Rosberget felvezetni egy futamon. Azt is megtudtuk, kivel van a legnehezebb dolga.
részletekVerstappen: Csak az izgalmak miatt volt SC
A holland szerint elegendő lett volna a virtuális biztonsági autó is az F1-es Eifel Nagydíj hajrájában. Michael Masi versenyigazgató cáfolta a Red Bull pilótájának állításait.
részletekHamilton az újraindításokat kritizálta, a versenyigazgató visszaszólt
A hatszoros világbajnok szerint az FIA az izgalmakat, nem pedig a biztonságot tartotta szem előtt a biztonsági autós fázist követő új rajtoknál. Michael Masi ezt személyes támadásként értékelte.
részletekBottas: Nem engem kell hibáztatni…
A Mercedes finn pilótájának meggyőződése, hogy mindent szabályosan csinált az első újraindításnál, amely során négy autó összeütközött a célegyenesben az első F1-es Toszkán Nagydíjon.
részletekHamilton gumija már a végét járta
A Mercedes elismerte, nagy szerencséje volt Lewis Hamiltonnak a biztonsági autóval, ugyanis jó eséllyel a következő körben kereket kellett volna cserélnie. Már elkezdett sok időt veszteni Bottasszal szemben.
részletek