Steward
Balogh Tamás
DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak JOHNNYBET
2022. augusztus 11. csütörtök

BiztonságiAutó

Verstappen: Nincs harag a versenyfelügyelőkkel

Az idényzáró óta a Mercedes képtelen megemészteni Michael Masi és a versenybírák döntését a biztonsági autós elengedésről. Pedig Verstappen rámutatott, korábban is történt ilyen.

részletek

Vergne-éket sokkolta a darus incidens

Furcsa körülmények között ért véget a Formula-E szaúd-arábiai nyitányának második futama, amely után több pilóta is kritikus hangot ütött meg a versenyirányítás hiányos kommunikációja miatt.

részletek

Mire megy egymással a két safety car?

Idén a Mercedes mellett már Aston Martin is ad egy biztonsági autót az F1-nek, ezeket pedig felváltva használják a nagydíjhétvégéken – az Assetto Corsában azt is kipróbálhatjuk, melyik a gyorsabb.

részletek

„Belga Nagydíj” – a biztonsági autó sofőrje is megszólalt

Sokan sokféle véleményt elmondtak már a rendkívül furcsán alakuló Belga Nagydíjról. Tulajdonképpen már csak az maradt ki, aki lényegében az egész versenyen az első helyen állt.

részletek

Leclerc: Miért tartott ennyi ideig a biztonsági autó beküldése?

A Ferrari monacóija pilótája néhány versenytársával együtt nem értette, miért telt hosszú másodpercekbe, mire Max Verstappen defektje és balesete után a pályára küldték a safety cart.

részletek

A BMW M divízió bemutatta a MotoGP új biztonságiautó-flottáját

A kétkerekű versenysportok királykategóriájának katari szezonnyitó hétvégéjén már a három új biztonsági autó és az új biztonsági motorkerékpár kvartettje gurul fel a rajtrácsra, a BMW M GmbH és a MotoGP™ futamait szervező Dorna Sports több mint húszéves együttműködése során most először.

részletek

Hosszabb SC-fázisok jöhetnek az imolai incidens után

Az FIA versenyigazgatója, Michael Masi szerint a jövőben tovább a pályán hagyhatják a biztonsági autót, hogy a sportbíróknak elegendő idejük legyen kapkodás nélkül végezni a munkájukat.

részletek

Melyik pilótát a legnehezebb felvezetni?

Az F1-es biztonsági autó legendás sofőrje, Bernd Maylander a sorozat hivatalos podcastjében árulta el, milyen élmény Schumachert, Vettelt, Hamiltont, vagy éppen Rosberget felvezetni egy futamon. Azt is megtudtuk, kivel van a legnehezebb dolga.

részletek

Verstappen: Csak az izgalmak miatt volt SC

A holland szerint elegendő lett volna a virtuális biztonsági autó is az F1-es Eifel Nagydíj hajrájában. Michael Masi versenyigazgató cáfolta a Red Bull pilótájának állításait.

részletek

Hamilton az újraindításokat kritizálta, a versenyigazgató visszaszólt

A hatszoros világbajnok szerint az FIA az izgalmakat, nem pedig a biztonságot tartotta szem előtt a biztonsági autós fázist követő új rajtoknál. Michael Masi ezt személyes támadásként értékelte.

részletek

Bottas: Nem engem kell hibáztatni…

A Mercedes finn pilótájának meggyőződése, hogy mindent szabályosan csinált az első újraindításnál, amely során négy autó összeütközött a célegyenesben az első F1-es Toszkán Nagydíjon.

részletek

Hamilton gumija már a végét járta

A Mercedes elismerte, nagy szerencséje volt Lewis Hamiltonnak a biztonsági autóval, ugyanis jó eséllyel a következő körben kereket kellett volna cserélnie. Már elkezdett sok időt veszteni Bottasszal szemben.

részletek