DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. március 7. péntek
LEGFRISSEBB HÍREK
F1 | 2 órája

FIA: A Cadillac friss energiát hoz az F1-be

F1 | 2 órája

Hivatalos: Bejelentették a Cadillac érkezését

F1 | 3 órája

Több F1-es csapatot is elláthat motorral a Honda?

F1 | 4 órája

„A tifosi majd’ meghal egy vb-címért” – Hamilton

EGYÉB | 5 órája

RoC: Franciaország nyerte a Nemzetek Kupáját

F1 | 8 órája

Russell: Mindenki meghunyászkodik Max előtt

F1 | 8 órája

Briatore Alpine-projektje: új film, ismeretlen főszereplővel

HÍRÖSSZEFOGLALÓ | 1 napja

Támadás az FIA ellen – csütörtöki F1-es hírek és sztorik

F1 | 1 napja

„Nagyon hálás vagyok Fernando tanácsaiért” – Bortoleto az F1-es debütálás előtt

F1 | 1 napja

A Honda sem mentheti meg Tsunodát?

FORMULAPLUSZ | 1 napja

Változások az F1 szabálykönyvében

EGYÉB | 1 napja

Jön a Bajnokok Tornája: menetrend, tudnivalók

F1 | 1 napja

„Lassabb, de vezethetőbb” lett az idei F1-es Red Bull

F1 | 1 napja

Jogi lépésekkel fenyegeti az FIA-t a Motorsport UK elnöke

RETRO | 1 napja

F1-Archív: Fisichella leváltaná Schumachert a Ferrarinál

Összeszedtük a nap F1-es híreit: íme a Formula.hu esti összefoglalója.

Sainz nem számít top 5-ös helyezésre a Williamsszel, a Red Bull szerint gyorsabb a McLaren és a Ferrari, Jerezt elöntötte az ár: a nap hírei egy helyen.

Newey munkába állt, Cardile még nem, Hamilton 50 éves koráig is versenyezhet, érkezhet a Cadillac-bejelentés, több steward hat nagydíjon: a nap hírei egy helyen.

Jogi lépésekkel fenyegetik az FIA-t, Tsunoda kemény figyelmeztetést kapott, vezethetőbb lehet az új Red Bull, az F1 gumigyártója érkezik a MotoGP – csütörtök F1-es hírei és sztorijai egybegyűjtve.

Az FIA több fontos szabálymódosítást is bevezetett 2025-re: többek között eltűnik a bónuszpont, szigorúbban veszik a veszélyes kiengedést, több edzés jut az újoncoknak, a sérült autókat azonnal félre kell állítani.

A McLaren elsősége a legkevésbé kérdéses az F1-es teszt alapján, de utána szinte lehetetlen erősorrendet felállítani. Véleménycikk.

A Williamshez szerződő Sainz futotta a legjobb időt Bahreinben, a legszorgalmasabbnak Ocon és a Mercedes bizonyult– a Red Bull és az Aston Martin körszámban elmaradt a többiektől.

Bár a londoni bemutatón sokan csalódottan vették tudomásul, hogy az Aston Martin festése csak minimálisan változott, az autó kialakítása számos újdonságot rejteget.

A McLaren jelentős tempófölénnyel érkezett az 1999-es évad nyitányára, de végül a technika sokakkal együtt rajtuk is kifogott. Eddie Irvine először nyert, Michael Schumacher utolsóként ért célba.

F1, Le Mans, IndyCar – mi másra vágyhat egy autóversenyző? Például arra, hogy legalább némi sikert elérjen, s a negyvenen túl ne még mindig utánpótlás-eredményeit villogtassa… Mai hősünknek utóbbi nem adatott meg.

Sebastian Vettel, Lewis Hamilton, Michael Schumacher és Pat Symonds is fején találja a szöget, Peter Sauber viszont nagyon nem - a Mercedes nyilatkozatai viszont hasonlítanak egymásra...

Az ellenfeleknek esélyt sem hagyva, grand slammel húzta be a 2004-es évadnyitót, melyen Baumgartner Zsolt bemutatkozott a Minardinál – 13 versenyen elért 12 győzelme közül ez volt az első.