Steward
Strommer Benjamin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2018. január 20. szombat

Biztonság

Newey: Ki kell találni valamit a halo helyett

Sokan megszólaltak már a 2018-ban bevezetett fejvédő eszközt illetően, ezúttal mérnöki szemmel láthatjuk a halót, ugyanis Adrian Newey beszélt a glória előnyeiről és hátrányairól.

részletek

Rettentően nehéz lesz a halo beillesztése az F1-es autókba

Egy darabig az Abu Dhabi Nagydíj lesz az utolsó futam az F1 történetében, ahol a pilóták halo nélküli autókat vezethetnek majd, ezt követően pedig jöhet a fejtörő, hogy a mérnökök miként integrálják majd a megoldásokat a 2018-as modellekbe.

részletek

Megerősítették a biztonságot a Brazil Nagydíjra

A pénteki nap folyamán a Mercedes, a Williams, valamint az FIA kisbuszát is támadás érte Sao Paulóban, melyre válaszul a szervezők megerősített biztonsággal készülnek az F1-es futamra.

részletek

Biztonsági módosításokat hajtottak végre Interlagosban

Annak érdekében, hogy megakadályozzák a tavaly szép számmal előforduló baleseteket, több kanyarban is új típusú aszfaltot fektettek le a szervezők a brazil F1-es pályán.

részletek

Lauda: Az F1 olyan biztonságos lett, hogy a versenyzők még a kutyát is elhozzák

A háromszoros világbajnok úgy véli, ha továbbra is ebbe az irányba halad, a Formula-1 meg fog semmisülni. Az osztrák mégis szívesen versenyezne ma: 50-szer annyit keresne, és meglenne mindkét füle.

részletek

Erős biztonsági készültség Sepangban

Az év során korábban felmerült több helyszínen is, hogy terrorveszély miatt szigorítani kell a biztonsági intézkedéseken. Malajziában ilyenre nem számítanak, de így is több, mint hatszáz rendőr vigyázza majd a rendet.

részletek

Éld át 360°-ban, milyen érzés 64 km/h-val karambolozni!

Persze amíg virtuálisan teszi azt az ember, addig hasznos és tanulni lehet belőle: például azt, hogy milyen nagy kárt tud okozni egy relatíve alacsony sebességnél történő baleset is.

részletek

Bottas is elmondta véleményét a halóról

Rengetegen tiltakoznak a fejvédő elem használata ellen, mondván, ez a Forma-1 DNS-ét szabja át - most Valtteri Bottas is elmondta, hányadán áll vele.

részletek

„Miért nem gyártunk pilóta nélküli F1-es autókat?”

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner finoman szólva sem örül neki, hogy 2018-ban a sportág kötelezővé teszi halót a csapatok és a versenyzők számára.

részletek

Sokan nem veszik észre az FIA erőfeszítéseit

A Nemzetközi Automobil Szövetség folyamatosan dolgozik a biztonság javításáért az F1-ben és a többi, hatáskörébe tartozó szériában, egyes lépéseire azonban sokan kevés figyelmet fordítanak.

részletek

Újabb pilóta állt be a halót kritizálók közé

Két héttel a 2018-as kötelezővé tétele után tovább folytatódik a halo körüli mizéria: vannak, akik ezt tartják a helyes döntésnek, mások azonban kitartanak azon véleményük mellett, hogy az F1-es autóknak nyitottnak kell maradniuk.

részletek

Az FIA-nak meg kellett lépnie a halo bevezetését

Negatív vélemények ide, panaszkodás oda, jövőre halóval felszerelt F1-es autók fognak körözni a világ versenypályáin - a Sauber német pilótája is megosztotta véleményét az eszközről.

részletek
Olvastad már?