Napi összefoglalónkat kezdjük programajánlóval: a hétvégén F1 nem lesz ugyan, de így is bőven lesz mit nézni, amit az ide kattintva elérhető cikkünkben foglaltunk össze – lesz például Formula–E, amely közzétette legújabb, Tokióval bővített naptárát.
Természetesen a történelmi 100. győzelemnek köszönhetően továbbra is a Red Bull áll az F1-es sajtó figyelmének középpontjában, s a mai sztorijaink közül az élre kívánkozik Max Verstappen nyilatkozata, aki kifejtette, hogy a sikerei ellenére nem biztos benne, hogy igazán hosszú karriert szeretne futni a királykategóriában.
A csapat részéről azt is elmondták, hogy Kanadában Verstappen győzelme ellenére gyengébb hétvégéjük volt, míg Christian Horner csapatfőnök felidézte a csapat első futamsikerének napját. Szintén az energiaitalosok sikereivel van tele Formula+ rovatunk legújabb cikke, melyben a Kanadai Nagydíj statisztikáit vesszük sorra – a csapat kétszeres világbajnoka egy bő hetvenéves rekordot dönthet meg.
Visszautalva a Spanyol Nagydíjra: komoly biztonsági aggályokat vetett fel Neymar „bóklászása” a pálya szélén, a McLarent pedig Kanadában aggasztotta a biztonság, egészen pontosan Esteban Ocon remegő hátsó szárnya, mely veszélyes lehetett volna Lando Norrisra – ahogy az sem volt a legbiztonságosabb, ahogy George Russell abroncsa elgurult Montrealban, amiről egy videót is hoztunk olvasóinknak. És még mindig a biztonságról: a csapatok nem szeretnének gumimelegítő nélküli abroncsokat annak ellenére, hogy a Pirelli gőzerővel dolgozik a projekten.
További híreink címszavakban: Zhou lehet a következő F1-es divatdiktátor, az Aston Martin a 9. hely ellenére megvédte Lance Strollt, Jenson Button pedig arról beszélt, hol futna teljes szezont 2024-ben.
Végül pedig nagy szeretettel ajánljuk kedves olvasóink figyelmébe a Formula Podcast legújabb adását, melyben a Kanadai Nagydíj hétvégéjét beszéltük ki – s arról is szó esett, elveszítheti-e a Pirelli az F1-es gumitendert.