Tassi Attila tavaly debütált a Túraautó-világkupa mezőnyében, méghozzá a KCMG színeiben, egy Honda Civic volánjánál. Bár a fiatal magyar pilóta szerzett egy pole-pozíciót Vila Realban, a Nordschleifén pedig negyedikként zárta az egyik futamot, a csapat összességében elmaradt a másik hondás alakulat, az Esteban Guerrierivel a bajnoki címért a végsőkig küzdő Münnich Motorsport teljesítményétől.
Éppen ezért nem meglepő az a mai bejelentés, amely egybevág a korábbi pletykákkal, miszerint idén már mind a négy Civicet a Münnich Motorsport fogja indítani a WTCR-ben. Persze hivatalosan két külön istállóra lesz bontva az egység: az ALL-INKL.COM Münnich Motorsport mellé érkezik az ALL-INKL.DE Münnich Motorsport (igen, valóban ennyi a különbség a két csapatnév között).
Azt már január elején bejelentették, hogy 2020-ban is a Guerrieri, Nestor Girolami, Tiago Monteiro, Tassi kvartett fogja képviselni a Hondát a világkupa mezőnyében, arról viszont most sem hullt le a lepel, hogy a négy versenyzőt milyen párosításokra osztják majd. Azaz Tassi pontos csapata sem ismert még, de annyi már bizonyos, hogy új alakulatnál, méghozzá a túraautózásban jóval komolyabb tapasztalattal rendelkező istállónál fog versenyezni idén.
Egyébként kis kitekintésként a végére: hivatalosan továbbra is csupán a négy hondás pilótát jelentették be a 2020-as szezonra (éppen ezért a nevezési határidőt is meghosszabbították), az utóbbi hetek hírei inkább arról szóltak, mely márkák (Volkswagen, Alfa Romeo), csapatok (Sebastien Loeb Racing) vagy éppen versenyzők (Rob Huff, Mehdi Bennani) távoznak a bajnokságból. Hivatalosan amúgy még Michelisz Norbert maradása sem biztos, de az szinte garantálható, hogy a Hyundaijal fog nekivágni a címvédésnek.