Jól indult Tassi Attila hétvégéje Suzukában, de sajnos több gondja is akadt az autójával, ezért pont nélkül tért haza a japán pályáról. A HELL ENERGY szponzoráltja a pénteki időmérőn a rendkívül esős pályán is remekül szerepelt, azonban 2 perccel a kockás zászló előtt megcsúszott és a sóderágyban kötött ki. Az eset miatt elvették legjobb köridejét, így az 5. helyről a 24-re esett vissza. A második és harmadik futam időmérőjén is jól teljesített, bekerült a második fordulóba, végül a 11. helyet sikerült megszereznie.
„Nagyon bosszantó, hogy az időmérőn kicsúsztam, könnyen meglehetett volna az 5. hely, de örülök, hogy nem történt nagyobb baj. Az időmérők után sokat telemetriáztunk, egyértelmű volt, hogy a második szektorban veszítem a legtöbb időt, rá akartunk jönni, mi lehet ennek az oka. A szabadedzésen történtek miatt több versenyző rajtbüntetést kapott, ami nekem jól jött, mert így végül a 19. helyről kezdhettem meg az első futamot. Viszont már a rajtnál gondom volt a kézifékkel, ezért nem tudtam a rajt programot használni és sok pozíciót veszítettem. Ezt később be tudtam hozni, de a 20. körben beesett a fékpedál, és a 18. helyről megint visszaestem a 22-re, és a vége előtt már nem tudtam ennél jobb helyet szerezni. A második futamon a rajt után kaptam hátulról egy ütést, ezután az egyenesekben érzékeltem, hogy nagyon lassú vagyok, majd még egy hibát is elkövettem, emiatt persze újabb versenyzők tudtak megelőzni, mindkét futamon a mezőny végén értem célba. Utólag kiderült, hogy megsérült a kipufogóm, emiatt nem ment az autó az egyenesekben. Szerencsétlen hétvége volt, nem vagyok elégedett a teljesítményemmel, Macaura megpróbálok minél többet készülni, mert ott ez kevés lesz, ráadásul szerintem a világ egyik legnehezebb pályája.” – mondta Tassi Attila.
Tassi csapattára, Tiago Monteiro hétvégéje szerencsésebben alakult. A portugál pole pozíciót szerzett az időmérőn, az első futamon pedig a dobogó 3. fokára állhatott, míg a második futamon a 6., a harmadik futamon pedig a 4. helyen ért célba.