Közép-európai idő szerint éjjel, az óraátállítás közepette rendezték a Túraautó-világkupa japán hétvégéjének második és harmadik versenyét. A fordított rajtrácsos fordulóval kezdődött a napi akció, ahol ismét esély nyílt a magyar sikerre, hiszen az időmérőn 10. helyet szerző Michelisz startolhatott az élről, Rob Huff-fal az oldalán. A Hyundai magyarja felettébb agresszívan kezdett, a rajtnál egészen a bokszkijárat aszfaltjáig kiszorította brit ellenfelét, de célt ért vele, hiszen megőrizte a vezetést, a manővert pedig egy figyelmeztetéssel megúszta.
A páros aztán kis lépésekben ellógott az üldözőktől, Huff pedig végig tapadt Micheliszre, de a kevés előzési lehetőséget kínáló rövid suzukai vonalvezetésen – amely tulajdonképpen csak a célegyenesből és az S-kanyarokból áll – nem talált utat az első hely felé. Michelisz idén már negyedszer nyert, és mivel Esteban Guerrieri csak a 10. helyen ért célba, a magyar versenyző ismét fordított a bajnokság állását, ekkor ő vezetett hat ponttal az argentin előtt. A harmadik helyre Gabriele Tarquini állhatott fel, miután látványos csatát nyert fiatal honfitársa, Kevin Ceccon Alfa Romeója ellen.
A díjátadó után már kezdődött is a felkészülés a hétvége utolsó futamára, amit az SLR-Volkswagennel Johann Kristoffersson kezdhetett meg az élről rövid WTCR-karrierjének első időmérős győzelme után. A svédet a rajtnál legyorsulta Tiago Monteiro, a külső ívre húzódva azonban Kristoffersson jobb íven tudott befordulni, és az 1-es kanyarban belülről visszatuszkolta magát a portugál hondás elé. Innentől a kétszeres ralikrossz-világbajnokot már senki nem veszélyeztette, mögötte pedig a hajrában csapattaktika okán történt helycsere, Monteiro ugyanis elengedte a bajnoki címért harcban lévő márkatársát, Guerrierit. Bár a futam biztonsági autó mögött ért véget, Monteiro egy hiba miatt elveszítette a dobogót a nagy felzárkózást bemutató Cecconnal szemben. Michelisz a 9. lett, őt az egész futam alatt Jean-Karl Vernay tartotta nyomás alatt, az eredmény pedig azt jelentette, hogy Guerrieri 6 ponttal visszavette tőle a vezetést a tabella élén, amikor még két hétvége hat futama van hátra a szezonból.
Tassi Attila mindkét futamot a 11. helyről kezdte, de végül kicsúszott a pontszerzők közül: az egyik futamon egy pályaelhagyás miatt, a másikon pedig abból adódóan, hogy 5 másodperces időbüntetést kapott a rajtpozíciójának helytelen elfoglalása miatt.
A második futam végeredménye:
# | Versenyző | Autó | Idő//Hátrány | Kör |
1 | N.Michelisz | Hyundai | 22:01.538 | 24 |
2 | Rob Huff | Volkswagen | 0.293 | 24 |
3 | G.Tarquini | Hyundai | 8.205 | 24 |
4 | Kevin Ceccon | Alfa Romeo | 8.531 | 24 |
5 | Thed Björk | Lynk & Co | 11.102 | 24 |
6 | Tiago Monteiro | Honda | 11.330 | 24 |
7 | J.Kristoffersson | Volkswagen | 11.699 | 24 |
8 | Mikel Azcona | Cupra | 12.114 | 24 |
9 | Jean-Karl Vernay | Audi | 12.883 | 24 |
10 | E.Guerrieri | Honda | 18.072 | 24 |
11 | B.Leuchter | Volkswagen | 18.273 | 24 |
12 | Néstor Girolami | Honda | 19.580 | 24 |
13 | F.Vervisch | Audi | 19.958 | 24 |
14 | Yvan Muller | Lynk & Co | 20.134 | 24 |
15 | Yann Ehrlacher | Lynk & Co | 20.367 | 24 |
16 | Andy Priaulx | Lynk & Co | 20.741 | 24 |
17 | Ryuichiro Tomita | Audi | 21.025 | 24 |
18 | Nicky Catsburg | Hyundai | 21.517 | 24 |
19 | Aurélien Panis | Cupra | 22.517 | 24 |
20 | Gordon Shedden | Audi | 26.168 | 24 |
21 | Augusto Farfus | Hyundai | 28.366 | 24 |
22 | Tom Coronel | Cupra | 29.493 | 24 |
23 | Ma Qing Hua | Alfa Romeo | 30.037 | 24 |
24 | Attila Tassi | Honda | 32.744 | 24 |
25 | Ritomo Miyata | Audi | 32.902 | 24 |
26 | Daniel Haglöf | Cupra | 33.112 | 24 |
27 | Mehdi Bennani | Volkswagen | 33.504 | 24 |
28 | Jim Ka To | Honda | 52.139 | 24 |
- | Niels Langeveld | Audi | - | 15 |
A harmadik futam végeredménye:
# | Versenyző | Autó | Idő//Hátrány | Kör |
1 | J.Kristoffersson | Volkswagen | 30:07.581 | 30 |
2 | E.Guerrieri | Honda | 3.070 | 30 |
3 | Kevin Ceccon | Alfa Romeo | 7.586 | 30 |
4 | Tiago Monteiro | Honda | 10.394 | 30 |
5 | Thed Björk | Lynk & Co | 11.063 | 30 |
6 | G.Tarquini | Hyundai | 11.715 | 30 |
7 | Andy Priaulx | Lynk & Co | 12.545 | 30 |
8 | Rob Huff | Volkswagen | 13.104 | 30 |
9 | N.Michelisz | Hyundai | 13.864 | 30 |
10 | Jean-Karl Vernay | Audi | 14.838 | 30 |
11 | Nicky Catsburg | Hyundai | 18.340 | 30 |
12 | B.Leuchter | Volkswagen | 18.942 | 30 |
13 | F.Vervisch | Audi | 19.252 | 30 |
14 | Néstor Girolami | Honda | 19.770 | 30 |
15 | Yvan Muller | Lynk & Co | 19.952 | 30 |
16 | Augusto Farfus | Hyundai | 21.068 | 30 |
17 | Yann Ehrlacher | Lynk & Co | 21.812 | 30 |
18 | Attila Tassi | Honda | 22.087 | 30 |
19 | Aurélien Panis | Cupra | 23.476 | 30 |
20 | Mikel Azcona | Cupra | 24.001 | 30 |
21 | Gordon Shedden | Audi | 27.669 | 30 |
22 | Jim Ka To | Honda | 40.961 | 30 |
- | Ryuichiro Tomita | Audi | - | 27 |
- | Daniel Haglöf | Cupra | - | 26 |
- | Niels Langeveld | Audi | - | 24 |
- | Ma Qing Hua | Alfa Romeo | - | 11 |
- | Mehdi Bennani | Volkswagen | - | 1 |
- | Ritomo Miyata | Audi | - | 0 |
- | Tom Coronel | Cupra | - | 0 |