A versenyről szóló 24 órás élő szöveges közvetítésünk ide kattintva található.
Már a verseny első felében is több esős fázis tarkította a 92. Le Mans-i 24 órás versenyt, de nem sokkal a féltáv előtt, hajnali fél 4 után megérkezett a legnagyobb csapadékzóna. Emiatt pedig beküldték a biztonsági autókat is, amely azóta is a pályán: immár több mint három órája safety car mögött a mezőny – emiatt már cserélni is kellett őket.
Ami jó hír, hogy a roppant nehéz körülmények között senki nem hibázott az SC mögött. Így pedig az éllovasok sorrendje sem változott: kilenc órával a vége előtt vezet a #8-as Toyota, és immár velük azonos bolyban halad a #6-os Porsche. A #7-es Toyota halad a harmadik helyen virtuálisan, bár jelenleg az #50-es bekerült eléjük. Őket a másik két Ferrari, a #3-as Cadillac és a #38-as JPTA követi a kiállásoktól függően változó sorrendben.
Az LMP2-ben a #183-as AF Corse vezeti a kategóriát, míg az LMGT3-asoknál a két Manthey Porsche viszi a prímet: a táv ötnyolcadánál a világbajnoki összetettben is élen álló #92-es halad az első pozícióban.
Összesen egyébként nyolc egység adta már fel a küzdelmet hivatalosan vagy ténylegesen: a Hypercarok közül az egyaránt műszaki hiba miatt búcsúzó két Alpine, az emiatt büntetett Robert Kubicával ütköző #15-ös BMW és a gyakorlatilag éjfél óta a garázsban rostokló #20-as BMW; az LMP2-ben a #9-es Proton, az elfüstölő #30-as Duqueine és a #45-ös Crowdstrike; az LMGT3-ban pedig a Valentino Rossi-féle #46-os és a #66-os JWM.