Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2019. október 21. hétfő
WEC

LM24 3. óra: Száguld a #7-es Toyota

Mind a négy kategóriában van miről beszélni három óra elteltével: új pályacsúcs született Le Mans-ban, Alonsóék hátránya egészen komoly, parázs csata a GT-k közt, és a sárga zászlók is előkerültek.

ÉLŐ KÖZVETÍTÉS A VERSENYRŐL ITT!

Nem feltétlenül úgy kezdődött a 87. Le Mans-i 24 órás, ahogy vártuk volna: a címvédő és bajnoki listavezető #8-as Toyota komoly hátrányt szedett össze az első órákban a testvérautó mögött. Mike Conway abszolút körrekordot futott a #7-es autóval, s Kobayashi is növelni tudta az előnyt Alonsóval szemben, aki Buemi helyére ült be. Az üldözők közül a Rebellion elvesztett egy egységet, legalábbis ami a dobogós csatát illeti, hiszen az #1-es autóval Senna sokat szenvedett, Menezes és Berthon viszont remekel a #3-assal – az egység egészen konkrétan közelebb van Alonsóhoz per pillanat, mint a #8-as a #7-eshez.

toyota

A másik három kategóriában a pole-ból induló egység egyaránt elsüllyedt a mezőnyben: az LMP2-es TDS #28 és az Am-kategóriás Dempsey #88 az úrvezetők keze között, míg a Próban az Aston Martin egyszerűen nem tudja tartani a Corvette, a Porsche, a Ford és a Ferrari által diktált tempót. Utóbbi géposztályt a verseny eleje óta a Magnussen-féle #63-as Corvette vezeti, de mögötte óriási harc dúl, ez a legszorosabb és legmegjósolhatatlanabb kategória.

Az LMP2-ben a címvédő Signatech Alpine magabiztosan vezet, ráadásul a közvetlen üldöző G-Drive-nak Vergne egy kis büntetést is begyűjtött, ezzel megkönnyítve Lapierre és a #36-os egység dolgát. Ez a kategória hozta az eddigi legnagyobb drámát is: az előzetesen legföljebb a középmezőnybe várt RT Nederland-Dallara előbb Van der Gardével, majd De Vriesszel a volánnál magabiztosan üldözte az élen álló kettőst, mígnem egy defekt visszalökte őket a hátsóbb régiókba.

hoshino

Az amatőrök közt miután az 58 éves Hoshino lenullázta a #88-as Dempsey-Proton esélyeit, a testvérautó, a #77-es állt az élre, mely az egész szezonban a legerősebb egység volt, de számolni kell a Keating-Forddal, a JMW-Ferrarival, a TF-Astonnal, a WeatherTech-Ferrarival, a Project 1-Porschével és Fisichelláékkal, azaz a Spirit of Race Ferrarijával is. A három női versenyzővel induló Kessel #83 a kategória középmezőnyében halad jelenleg.

ÉLŐ KÖZVETÍTÉS A VERSENYRŐL ITT!

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?