Frissítés: Utólag kizárták mindkét Toyotát.
A Hosszútávú Világbajnokság 2018/19-es idénye a Le Mans-i 24 órást követő két hónap szünet után folytatódott Silverstone-ban. A pole-pozíciót még a Toyota #7-es számú autója (Kamui Kobayashi, Jose Maria Lopez és Mike Conway egysége) szerezte meg, a 6 órás versenyen azonban szorosan üldözte őket a #8-as testvérautó, Sebastian Buemivel, Kazuki Nakajimával és Fernando Alonsóval a fedélzeten.
Több helycsere és szervizelés után Buemi hajtotta végre Kobayashi ellen a döntő előzést az utolsó előtti etapban. Végül a #8-as egység 19 másodperc különbséggel nyert, Alonsóék Spa és Le Mans után harmadszor is győztek a másik TS050 Hybrid előtt.
Az utolsó dobogós pozíciót a Rebellion Racing #3-as számú privát LMP1-ese (Menezes, Beche, Laurent) szerezte meg. A futam elején a #11-es SMP Racing (Button, Petrov, Aljosin) álltak a harmadik helyen, de alig több mint egy óra elteltével az autó kiesett motorhiba miatt.
Az LMP2-es kategóriát a Jackie Chan DC Racing #38-as autója (Tung, Aubry, Richelmi) nyerte, a GTE Pro legjobbja az #51-es AF Corse (Calado, Per Guidi) lett, miután a gyorsabb Fordok mindegyikét balszerencse sújtotta. A GTE Am nyertese Ried, Andlauer és Campbell triója a 77-es Dempsey–Protonnal.
Frissítés: Utólag kizárták mindkét Toyotát.