Az idény végén kiszálló Porsche két autója végig uralta a mexikóvárosi 6 órás futamot: a verseny végére kört adtak a Toyotáknak. A német márka számára fennakadást egyedül az okozott, hogy üzemanyagfolyás-mérőt kellett cserélniük a bokszutcában, továbbá az 1-es számú – Neel Jani, Nick Tandy és Andre Lotterer nevével fémjelzett – egység áthajtásos büntetést kapott bokszutcai gyorshajtás miatt, melyet a szabályozóval adódó probléma okozott.
A győzelmet így Brendon Hartley, Timo Bernhard és Earl Bamber 2-es számú Porschéja szerezte meg, zsinórban harmadszorra: az eredménynek köszönhetően már 40 pont az előnyük a világbajnokságban, tekintélyes különbség, habár a szezon kilenc versenyéből négy még hátravan. A győztes egység előnye 30 másodpercet tett ki Lotterer áthajtásosa miatt, mikor azonban Jani az utolsó etapra átült az autóba, 7 másodpercre dolgozta le ezt Bernhardhoz képest. A Toyota hiányt szenvedett leszorítóerőben a nagy tengerszint feletti magasságon található pályán, így nem volt versenyképes a hétvégén. A bajnokságban második helyen álló Buemi, Davidson, Nakajima trió állt a dobogó alsó fokára.
A Rebellion Racing első LMP2-es sikerét szerezte abszolút ötödik hellyel: Bruno Senna, Nicolas Prost és Julien Canal végig vezette a versenyt, leszámítva egy rövid periódust az utolsó órában, amikor a Manor az élre állt. Senna meg is pördült az üldözés közben, ám végül visszavette az elsőséget, a Manor pedig a kategória második helyét is elbukta Ben Hanley megforgása után.
Davide Rigon és Sam Bird Ferrarija egy másodperccel megelőzte Nicki Thiim és Marco Sorensen Aston Martinját a GTE Pro befutójánál, de túl gyorsan haladtak a teljes pályás sárga zászlós időszakban egy órával a vége előtt, ezért 10 szekundumot hozzáadtak idejükhöz, a győzelem pedig az Aston Martiné lett. A GTE Am osztályt a Dempsey-Proton Porsche nyerte.
A mexikói 6 órás eredménye:
Kat. | Versenyző | Csapat | Autó | Körök | Hátrány | |
1 | LMP1 | T.Bernhard, E.Bamber, B.Hartley | Porsche LMP Team | Porsche | 240 | 6:00:05.757 |
2 | LMP1 | N.Jani, A.Lotterer, N.Tandy | Porsche LMP Team | Porsche | 240 | 7.141s |
3 | LMP1 | S.Buemi, A.Davidson, K.Nakajima | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 239 | 1 kör |
4 | LMP1 | M.Conway, K.Kobayashi, J.M.Lopez | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 239 | 1 kör |
5 | LMP2 | J.Canal, N.Prost, B.Senna | Vaillante Rebellion | ORECA/Gibson | 219 | 21 kör |
6 | LMP2 | N.Lapierre, G.Menezes, A.Negrao | Signatech Alpine Matmut | Alpine/Gibson | 219 | 21 kör |
7 | LMP2 | M.Rao, B.Hanley, J-E.Vergne | CEFC Manor TRS Racing | ORECA/Gibson | 219 | 21 kör |
8 | LMP2 | R.Rusinov, P.Thiriet, A.Lynn | G-Drive Racing | ORECA/Gibson | 219 | 21 kör |
9 | LMP2 | M.Beche, D.H.Hansson, N.Piquet Jr. | Vaillante Rebellion | ORECA/Gibson | 218 | 22 kör |
10 | LMP2 | D.Cheng, A.Brundle, T.Gommendy | Jackie Chan DC Racing | ORECA/Gibson | 218 | 22 kör |
11 | LMP2 | F.Perrodo, M.Vaxiviere, E.Collard | TDS Racing | ORECA/Gibson | 218 | 22 kör |
12 | LMP2 | R.Gonzalez, S.Trummer, V.Petrov | CEFC Manor TRS Racing | ORECA/Gibson | 217 | 23 kör |
13 | LMP2 | H-Pin Tung, O.Jarvis, T.Laurent | Jackie Chan DC Racing | ORECA/Gibson | 211 | 29 kör |
14 | GTE Pro | N.Thiim, M.Sorensen | Aston Martin Racing | Aston Martin | 209 | 31 kör |
15 | GTE Pro | D.Rigon, S.Bird | AF Corse | Ferrari | 209 | 31 kör |
16 | GTE Pro | R.Lietz, F.Makowiecki | Porsche GT Team | Porsche | 208 | 32 kör |
17 | GTE Pro | A.Priaulx, H.Tincknell | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 207 | 33 kör |
18 | GTE Pro | M.Christensen, K.Estre | Porsche GT Team | Porsche | 207 | 33 kör |
19 | GTE Pro | J.Calado, A.P.Guidi | AF Corse | Ferrari | 206 | 34 kör |
20 | GTE Pro | S.Mucke, O.Pla | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 205 | 35 kör |
21 | GTE Am | C.Ried, M.Cairoli, M.Dienst | Dempsey-Proton Racing | Porsche | 204 | 36 kör |
22 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 203 | 37 kör |
23 | GTE Am | M.Wainwright, B.Barker, N.Foster | Gulf Racing | Porsche | 203 | 37 kör |
24 | GTE Am | T.Flohr, F.Castellacci, M.Molina | Spirit of Race | Ferrari | 201 | 39 kör |
25 | GTE Am | Mok W.S., K.Sawa, M.Griffin | Clearwater Racing | Ferrari | 199 | 41 kör |
- | GTE Pro | D.Turner, J.Adam, D.Serra | Aston Martin Racing | Aston Martin | 83 |