A 85. Le Mans-i 24 órás élő szöveges tudósítása ide kattintva érhető el!
Minden a Toyota sikerét jósolta a Le Mans-i 24 óráson: megnyerték az időmérőt, majd az első órákban is simán vezettek. Éjfél környékén aztán minden rosszra fordult: a #7-es és a #9-es gép is kiállt, a #8-ast pedig hosszú ideig szerelni kellett, így ők is elszálltak. Ezzel az #1-es Porsche ragadta magához az irányítást: a Neel Jani, Nick Tandy, Andre Lotterer jelenleg tízkörös előnnyel vezet.
Őket pedig már az LMP2-esek követik, ahol szintén volt dráma az éjjel folyamán: a #31-es Rebelliont váltócsere miatt kellett betolnia a bokszba, így elveszítették az első helyüket. A #38-as Jackie Chan-autó és a #13-as Rebellion viszont kiélezett csatát vív az összetettbeli második helyért, ám a #31-es sincs még sokkal lemaradva róluk.
A GTE Próban még ennél is komolyabb a küzdelem: az első hat még mindig körön belül egymáshoz képest, a két Aston Martin, a két Ferrari AF Corse és a #91-es Porsche ráadásul oda-vissza előzgetik egymást a bokszban és a pályán is. Ami pedig az amatőröket illeti: a JMW Motorsport Ferrarija továbbra is őrzi a vezetést.
Tíz órával a leintést megelőzően eddig összesen hét kiesőt jegyeznek hivatalosan – többek között a két P1-es Toyotát –, ám a hírek szerint a hajnali négy óra környékén balesetező #92-es Porsche is feladni kényszerült a küzdelmet.