A győztes kizárásával utólag módosult a végeredmény
Néhány hét híján egy év elteltével, a tavalyi spái 6 órás óta először sikerült legyőzni a Porschét a Hosszútávú Világbajnokságon, a silverstone-i szezonnyitón ismét az Audi verte meg a rivális német márkát. Lotterer, Fassler és Treluyer autója pole-pozícióból kezdhette meg a 6 órás futamot, miután az Audi száradó pályán 1-2-es rajteredményt szerzett az edzések során taroló Porschék előtt.
Az 1-es számú Porsche, Mark Webber, Timo Bernhard és Brendon Hartley autója, akik a legjobb tempót diktálták pénteken, a harmadik órában esett ki Hartley-val a volánnál. Az új-zélandi 40 másodperces vezetés mellett lekörözés közben ütközött a GT kategória egyik Porsche 911-esével. Nem sokkal később a 8-as számú Audi is megállt hibrid probléma miatt.
A hatórás verseny győzelméért így a megmaradt 2-es Porsche és 7-es Audi küzdött, akik a verseny közepén szoros csatát vívtak egymással. Lottererék Audija azonban végül 46 másodperc előnyben szelte át a célvonalat a Dumas – Jani – Lieb trió Porschéja előtt. A 2-es autó megforgott, majd defektet szerzett, ennek ellenére Jani 9 másodpercre megközelítette az Audit, ám 10 perccel leintés előtt még egyszer ki kellett állnia üzemanyagért.
A német autók megfogyatkozásának köszönhetően a Toyota megörökölte a harmadik helyet, ám a japánok különítménye is megfeleződött, Nakajimáék hátraesése után a Buemi – Davidson – Kobayashi hármas állt a pódiumra. A gyári egységek kieséséből profitálva a Rebellion Racing LMP1-esei negyedik-ötödik helyet szereztek. Az LMP2-es kategóriát az újonc RGR Sport by Morand istálló nyerte, míg az AF Corse Ferrari tarolt a GT osztályokban: Davide Rigon és Sam Bird nyert a testvérautó, Gianmaria Bruni és James Calado előtt, az istálló pedig az amatőrök között sem talált legyőzőre.