Kettőből kettő siker áll 2015-ben az Andre Lotterer, Marcel Fässler és Benoit Treluyer által irányított #7-es számú Audi neve mellett, hiszen a háromszoros Le Mans-győztes trió a spái 6 órás viadalon is kicselezte az egy körön gyorsabbnak bizonyuló Porschét.
Az Audi erőssége ugyanabban rejlett, mint a silverstone-i idénynyitón: képesek voltak egyazon gumiszettel két etapot is lefutni, és jelentős időt nyertek riválisaikhoz képest azáltal, hogy nem kellett kereket cserélniük minden tankolás során.
Lotterer a negyedik órában ugrotta át Marc Lieb, Romain Dumas és Neel Jani élen álló Porschéját ennek a taktikának köszönhetően, és bár ezt követően a német csapatnál is megpróbálkoztak a dupla etappal, Lieb autóján már nem tartottak ki olyan jól a gumik. A Porsche ugyan később Janival a volánnál visszavette a vezetést, de az Audinak még mindig volt valami a tarsolyában: az utolsó szett gumijukkal nem csak kettő, de még egy rövid harmadik etapra is kiengedték Treluyer-t, aki ugyan először kissé aggódott a merész taktika miatt, végül mégis az ezáltal megspórolt idő kellett ahhoz, hogy 6 óra elteltével 13 másodperccel a Porsche előtt, elsőként szelje át a célvonalat.
A harmadik helyre a pole-ból rajtoló #17-es Porsche jött be - Mark Webberék egy műszaki hiba mellett azzal veszítettek időt, hogy Brendon Hartley pályalevágása után áthajtásos büntetést kaptak. A 4. helyen befutó Audinak sem volt sima délutánja, hiszen Marco Bonanomi, Rene Rast és Filipe Albuquerque autóját a bal oldali ajtó ablaküvegének elveszítése hátráltatta.
A Toyoták egyszerűen nem rendelkeztek elég jó tempóval a dobogóhoz, hiszen Alex Wurzék az 5., a Kazuki Nakajima sérülése miatt kettesben maradt Anthony Davidson-Sebastien Buemi páros pedig csak a 7. helyen végzett. Ők ketten fogták közre a harmadik Porschét, amelyben Nico Hülkenberg megejtette debütálását a WEC-ben. Az ő autójuk elejét azonban szerelni is kellett, miután Nick Tandy összetörte azt a Kevin Estre Porsche 911-esével való ütközés során.
Az LMP2-esek között a Jota Sport Gibson-Nissanja aratta le a győzelmet Harry Tincknell, Mitch Evans és Simon Dolan irányítása alatt, dacára annak, hogy bokszáthajtásos büntetést kaptak a rajtnál való kiugrásukért.
A GTE Pro-ban Richie Stanaway, Fernando Rees és Alex MacDowall állt a dobogó tetején, mialatt az Aston Martin megnyerte a házi csatát a Bruni-Vilander-féle Ferrarival szemben. Az amatőr kategória legjobbjának pedig Pedro Lamy, Mathias Lauda és Paul Dalla Lana triója bizonyult, szintén egy Aston Martinnal.
A verseny végeredménye:
1 | LMP1 | Marcel FÄSSLER, André LOTTERER, Benoît TRÉLUYER | Audi R18 e-tron quattro | 6:01'08.896 | ||
2 | LMP1 | Romain DUMAS, Neel JANI, Marc LIEB | Porsche 919 Hybrid | 6:01'22.320 | + | 13.424 |
3 | LMP1 | Timo BERNHARD, Mark WEBBER, Brendon HARTLEY | Porsche 919 Hybrid | 6:02'07.087 | + | 1 kör |
4 | LMP1 | Filipe ALBUQUERQUE, Marco BONANOMI, René RAST | Audi R18 e-tron quattro | 6:02'54.347 | + | 2 kör |
5 | LMP1 | Alexander WURZ, Stéphane SARRAZIN, Mike CONWAY | Toyota TS 040 - Hybrid | 6:01'11.616 | + | 3 kör |
6 | LMP1 | Nico HÜLKENBERG, Earl BAMBER, Nick TANDY | Porsche 919 Hybrid | 6:02'03.416 | + | 3 kör |
7 | LMP1 | Lucas DI GRASSI, Loic DUVAL, Oliver JARVIS | Audi R18 e-tron quattro | 6:03'26.476 | + | 8 kör |
8 | LMP1 | Anthony DAVIDSON, Sébastien BUEMI, | Toyota TS 040 - Hybrid | 6:02'05.589 | + | 14 kör |
9 | LMP2 | Simon DOLAN, Mitch EVANS, Harry TINCKNELL | Gibson 015S - Nissan | 6:03'19.779 | + | 15 kör |
10 | LMP2 | Gustavo YACAMAN, Luis F. DERANI, Ricardo GONZALEZ | Ligier JS P2 - Nissan | 6:02'46.418 | + | 16 kör |
11 | LMP2 | Pierre RAGUES, Oliver WEBB, Zoel AMBERG | Morgan Evo - SARD | 6:01'33.547 | + | 17 kör |
12 | LMP2 | Matthew HOWSON, Richard BRADLEY, Nicolas LAPIERRE | Oreca 05 - Nissan | 6:01'51.235 | + | 17 kör |
13 | LMP2 | Nelson PANCIATICI, Paul L. CHATIN, Vincent CAPILLAIRE | Alpine A450b - Nissan | 6:02'29.772 | + | 17 kör |
14 | LMP2 | Nick LEVENTIS, Danny WATTS, Jonny KANE | Strakka S103 - Nissan | 6:02'04.850 | + | 20 kör |
15 | LMP2 | Jacques NICOLET, Jean-Marc MERLIN, Erik MARIS | Ligier JS P2 - Nissan | 6:03'10.315 | + | 24 kör |
16 | LMGTE Pro | Alex MACDOWALL, Fernando REES, Richie STANAWAY | Aston Martin Vantage V8 | 6:02'17.759 | + | 25 kör |
17 | LMGTE Pro | Frédéric MAKOWIECKI, Richard LIETZ, | Porsche 911 RSR | 6:02'47.250 | + | 25 kör |
18 | LMGTE Pro | Sven MÜLLER, Kevin ESTRE, | Porsche 911 RSR | 6:03'15.238 | + | 25 kör |
19 | LMGTE Pro | Gianmaria BRUNI, Toni VILANDER, | Ferrari F458 Italia | 6:03'30.834 | + | 25 kör |
20 | LMGTE Pro | Darren TURNER, Stefan MÜCKE, Rob BELL | Aston Martin Vantage V8 | 6:01'14.679 | + | 26 kör |
21 | LMGTE Pro | Christoffer NYGAARD, Marco SORENSEN, Jonathan ADAM | Aston Martin Vantage V8 | 6:01'34.962 | + | 26 kör |
22 | LMGTE Pro | Davide RIGON, James CALADO, | Ferrari F458 Italia | 6:02'18.707 | + | 26 kör |
23 | LMP2 | Ed BROWN, Johannes VAN OVERBEEK, Jonathon FOGARTY | Ligier JS P2 - HPD | 6:01'48.706 | + | 27 kör |
24 | LMGTE Am | Paul DALLA LANA, Pedro LAMY, Mathias LAUDA | Aston Martin Vantage V8 | 6:01'18.543 | + | 28 kör |
25 | LMGTE Am | François PERRODO, Emmanuel COLLARD, Rui AGUAS | Ferrari F458 Italia | 6:03'03.801 | + | 28 kör |
26 | LMGTE Am | Victor SHAYTAR, Andrea BERTOLINI, Aleksey BASOV | Ferrari F458 Italia | 6:01'31.282 | + | 29 kör |
27 | LMGTE Am | Christian RIED, Khaled AL QUBAISI, Klaus BACHLER | Porsche 911 RSR | 6:01'32.774 | + | 30 kör |
28 | LMGTE Am | Patrick DEMPSEY, Patrick LONG, Marco SEEFRIED | Porsche 911 RSR | 6:01'15.583 | + | 31 kör |
29 | LMGTE Am | Francesco CASTELLACCI, Roald GOETHE, Stuart HALL | Aston Martin Vantage V8 | 6:03'04.420 | + | 38 kör |
30 | LMP2 | Scott SHARP, Ryan DALZIEL, David HEINEMEIER-HANSSON | Ligier JS P2 - HPD | 6:02'06.483 | + | 42 kör |
31 | LMP2 | Roman RUSINOV, Julien CANAL, Sam BIRD | Ligier JS P2 - Nissan | 6:02'01.449 | + | 52 kör |
32 | LMGTE Am | Duncan CAMERON, Matt GRIFFIN, Alexander MORTIMER | Ferrari F458 Italia | 5:32'51.431 | + | 48 kör |
33 | LMGTE Am | Gianluca RODA, Paolo RUBERTI, Kristian POULSEN | Chevrolet Corvette C7 | 2:28'33.320 | + | 115 kör |
34 | LMP1 | Simon TRUMMER, Vitantonio LIUZZI, Christian KLIEN | CLM P1/01 - AER | 1:49'24.427 | + | 130 kör |