Nem is az Audi első helye volt meglepetés a Hosszútávú-világbajnokság 2015-ös kiírásának nyitányán, hanem a címvédő Toyoták gyengébb teljesítménye: nem csak a négykarikások, hanem a második szezonukat kezdő Porschék is jobbnak bizonyultak a japánok két autójánál.
Az első, másfél órás edzésen Lucas di Grassi (Loic Duval, Oliver Jarvis) autózta a legjobb időt 1:42.121-gyel, 0,144 másodperccel a 18-as számú Porsche (Timo Bernhard, Mark Webber, Brendon Hartley) előtt. A másik Audi (Marcel Fässler, Andre Lotterer, Benoît Tréluyer) a harmadik helyen végzett, míg a Porsche másik triója, Romain Dumas, Neel Jani és Marc Lieb egészítették ki a legjobb négyet.
A címvédésre készülő Toyotások kicsit csalódottak lehetnek, hiszen a Wurz-Conway-Sarrazin hármas több mint hat tizeddel, míg a Davidson-Buemi-Nakajima vezette 1-es számú autó majdnem másfél-másodpercet kapott a 8-as Auditól. Az autók fejlődését jól mutatja, hogy az LMP1-es srácok már most a 2014-es pole-idő (1:42.749) környékén ólálkodtak.
Az LMP2-esek között a G-Drive Racing-Nissan latin-amerikai különítménye (Yacaman-Derani-Gonzalez) végzett az élen, az LMGTE-kategóriában az Aston Martin dánjai (Sorensen, Thiim, Nygaard), míg a GTE-Pro-kategóriában az Abu Dhabi-Proton Racing triója (Ried, Bachler, Al Qubaisi) bizonyultak a legjobbnak.
Délután változatlan maradt az Audi fölénye, de ezúttal mindkét autójukkal uralták a pályát, és ezúttal Benoit Treluyer irányításával a 7-es autó végzett az élen (1:41.526). A Porschéknál változatlan maradt a sorrend, ahogyan a Toyotáknál is. Az LMP2-eseknél folytatódott a G-Drive Racing tündöklése, a két legkisebb kategóriában viszont őrségváltás történt: a GTE-Pro-ban a Porsche Team Manthey két autója bizonyult a legjobbnak a 91-es gép (Lietz, Chrstensen, Bergmeister) vezetésével, a GTE-Am-ben pedig Aston Martin neve díszelgett az eredménylista élén, a Dalla Lana-Lamy-Mathias Lauda hármassal.