Buemi az időmérő vége felé érkező piros zászlós leállás után még kihajtott a pályára és olyan köröket futott, amelyekkel át tudta ugrani az addig vezető Porschét a négykörös átlagidők tekintetében, mindössze 43 ezredes előnnyel.
„Egyre gyorsabb és gyorsabb tudtam lenni, ám a piros zászló épp abban a körben jött, amikor újabb javulásra számítottam volna” - nyilatkozta Buemi. „Sokat kellett várakoznunk a bokszutca végén, ezért a gumik elvesztették a hőmérsékletüket, ami meg is látszott az első körömben, hiszen egy másodperccel lassabb voltam a kelleténél. Az utolsó körömben aztán mindent beleadtam, amikor éreztem, hogy az autó egyre jobban viselkedik.”
Webber az utolsó körökben már nem tért vissza a pályára, de szerinte egyébként sem tudott volna javítani. „Ennél nem hozhattunk volna ki sokkal többet az autóból. Persze a bokszban ültünk, de ezt nem nevezném hibának. Az időmérő előtt mindenképp kiegyeztünk volna az első rajtsorral” - mondta az ausztrál.
Neel Jani és Marc Lieb a harmadik helyre állította a másik Porschét, míg a negyedik Alex Wurz és Kazuki Nakajima Toyotája lett. A két Audi jelentősebb lemaradással végzett mögöttük az 5. és 6. helyen.
Az LMP2-ben Roman Rusinov és Olivier Pla Ligier-Nissanja futotta a legjobb időt, míg a GTE Pro kategória legjobbjának Fernando Rees és Alex MacDowall Aston Martinja bizonyult a legjobbnak, miközben Gianmaria Bruni és Toni Vilander csak az ötödik lett a Ferrarival.
Az időmérő végeredménye:
# | Osztály | Versenyzők | Csapat | Idő | Hátrány |
1 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi | Toyota | 1:26.886 | - |
2 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche | 1:26.929 | 0.043 |
3 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche | 1:27.306 | 0.420 |
4 | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, K.Nakajima | Toyota | 1:27.437 | 0.551 |
5 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi | 1:28.118 | 1.232 |
6 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, T.Kristensen | Audi | 1:28.165 | 1.279 |
7 | LMP1 | N.Prost, N.Heidfeld, M.Beche | Rebellion/Toyota | 1:31.751 | 4.865 |
8 | LMP1 | D.Kraihamer, A.Belicchi, F.Leimer | Rebellion/Toyota | 1:32.245 | 5.359 |
9 | LMP2 | R.Rusinov, O.Pla, J.Canal | Ligier/Nissan | 1:33.062 | 6.176 |
10 | LMP2 | K.Ihara, G.Yacaman, A.Brundle | Morgan/Judd | 1:33.569 | 6.683 |
11 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, A.Imperatori | Oreca/Nissan | 1:33.847 | 6.961 |
12 | LMP2 | S.Zlobin, N.Minassian, M.Mediani | Oreca/Nissan | 1:34.328 | 7.442 |
13 | LMP2 | K.Ladygin, V.Shaitar, A.Ladygin | Oreca/Nissan | 1:35.006 | 8.120 |
14 | LMP1 | C.Bouchut, J.Rossiter, P.Kaffer | Lotus/AER | 1:35.414 | 8.528 |
15 | GTE Pro | A.MacDowall, D.O'Young, F.Rees | Aston Martin | 1:39.686 | 12.800 |
16 | GTE Pro | D.Turner, S.Mucke | Aston Martin | 1:40.031 | 13.145 |
17 | GTE Pro | F.Makowiecki, P.Pilet | Porsche | 1:40.145 | 13.259 |
18 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | Ferrari | 1:40.171 | 13.285 |
19 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | Ferrari | 1:40.200 | 13.314 |
20 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, C.Nygaard | Aston Martin | 1:40.230 | 13.344 |
21 | GTE Pro | J.Bergmeister, R.Lietz | Porsche | 1:40.283 | 13.397 |
22 | GTE Am | S.Wyatt, M.Rugolo, A.Bertolini | Ferrari | 1:40.624 | 13.738 |
23 | GTE Am | K.Poulsen, D.Hansson, N.Thiim | Aston Martin | 1:40.638 | 13.752 |
24 | GTE Am | B.Curtis, J.Bleekemolen, M.Skeen | Ferrari | 1:40.676 | 13.790 |
25 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, M.Vaxiviere | Porsche | 1:40.830 | 13.944 |
26 | GTE Am | C.Ried, K.Bachler, K.Al Qubaisi | Porsche | 1:40.995 | 14.109 |
27 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, J.Segal | Ferrari | 1:41.019 | 14.133 |