2014: A nehéz évad és a feladott Monacói Nagydíj ellenére a Red Bull csapatfőnöke, Chrstian Horner úgy véli, hogy Sebastian vettel nem fogja hagyni, hogy ezek a problémák frusztrációt okozzanak nála. A brit pont az ellenkezőjét reméli, mondván, hogy a négyszeres világbajnok minden lehetőséget meg fog ragadni arra, hogy megfordítsa az események menetét.
2013: Nico Rosberg nyerte a verseny feléig unalmasan csordogáló, onnantól kezdve roncsderbivé alakuló Monacói Nagydíjat. A verseny előtt nem sokkal derült ki, hogy a Mercedes titkos gumitesztet hajtott végre a Spanyol Nagydíj után, a riválisok tiltakozása azonban nem akadályozta meg a német pilótát abban, hogy fölényes diadalt arasson. A balesetek sorát Felipe Massa kezdte ugyanolyan bukással, melyet a harmadik edzésen is elszenvedett, később pedig Pastor Maldonado és Max Chilton ütközött a Tabacnál. Az incidens következtében a védőkorlát egy része visszacsapódott a pályára, így a helyreállítás idejére le kellett állítani a versenyt. A második safety saros szakasz Grosjean és Ricciardo balesetének volt köszönhető, míg Sergio Perez remek előzésekkel szórakoztatta a közönséget, míg nem fékhiba miatt kiállni kényszerült. Rosberg mellett Sebastian Vettel és Mark Webber állhatott még dobogóra.
2012: Rajongók milliói törtek ki örömmámorban, amikor Michael Schumacher neve mellett az egyes szám jelent meg a monacói időmérő edzés végén – a dolog egyetlen szépséghibája annyi volt, hogy a barcelonai ütközés miatt öt hellyel hátrébb sorolják majd, így Mark Webber indulhat az élről vasárnap, megelőzve Nico Rosberget és Lewis Hamiltont.
2011: A Red Bull eddig nagyon fölényes teljesítményt mutatott a szezonban, Lewis Hamilton viszont úgy gondolja, hogy a McLaren elkaphatja az energiaitalos gárdát. A 2008-as világbajnok erős spanyolországi szerepléséből próbál erőt nyerni, és szerinte kulcsfontosságú a megfelelő időmérős szereplés ahhoz, hogy valóban sikerüljön megelőzni a címvédő istállót.
2010: A GP2 egyik legsikeresebb csapata, az ART Grand Prix a Forma-1-es szerepvállalást fontolgatja. Mindezt a csapatvezető Nicolas Todt árulta el, aki azt is hozzátette, hogy egyelőre csak próbálkozásról van szó, tehát nem kell készpénznek venni a gárda indulását.
2009: A BMW-Sauber csapatfőnöke, Mario Theissen cáfolta azokat az értesüléseket, melyek Nick Heidfeld elküldéséről szólnak. A német pilótának szezon végéig van szerződése a hinwiliekkel, de a csapatfőnök kihangsúlyozta, hogy szeptemberig nem lesz döntés a 2010-es pilótapárosról.
2008: A Force India csapatfőnöke, Colin Kolles saját pilótáját, a negyedik helyet önhibáján kívül elveszítő Adrian Sutilt nevezte meg a Monacói Nagydíj legjobbjának. „A verseny után könnyekben tört ki, de nem csak ő, hanem az egész csapat is. Azt mondtam neki, hogy ő volt a verseny hőse” – idézte vissza az érzelmes pillanatokat Kolles.
2007: Fernando Alonso először szerzett pole-pozíciót a McLaren számára a 2007-es szezonban, a második helyre pedig csapattársa, Lewis Hamilton kvalifikált. Felipe Massáé lett a harmadik hely, Kimi Raikkönen viszont eltalálta a korlátot az Uszodánál, így csak a 16. pozíciót tudta megszerezni, mivel nem volt képes mért időt futni a Q2-ben.
2006: A Franciaország északnyugati részén hajókázó Edouard Michelin, a gumigyártó cég 43 éves vezérigazgatója életét veszítette, de a helyi rendőrség még nem tudta megnevezni halálának konkrét okát.
2005: A kétversenyes eltiltásáról visszatérő BAR-Honda csapatát a Nürburgingen sem hagyták békén, mivel arra kötelezte őket az irányító testület, hogy az imolai futamon használt motorokat használják. A legfőbb nehézséget az okozta számukra, hogy a szóban forgó aggregátok már öt hete pihennek, holott nem erre tervezték őket.
2004: A következő szezonra Juan Pablo Montoya helyére komoly eséllyel pályázott Scott Dixon, de a 2003-as IndyCar bajnok bejelentette, hogy továbbra is a Chip Ganassi csapatát fogja erősíteni a tengerentúli szériában. Az új-zélandi áprilisban kétszer is tesztelt a grove-iaknál, de elsődleges célja az, hogy megvédje titulusát, és hogy elhódítsa az Indy 500-at trófeáját.
2002: Eseménydús délutánt hozott össze az F1-es mezőny Monacóban: David Coulthard a rajtnál megelőzte a pole-pozíciós Juan Pablo Montoyát, utána viszont nem engedte ki kezéből a vezetést, az utolsó körökben hiába lépett sarkára Michael Schumacher. A harmadik helyen Ralf Schuamcher végzett, a mezőny hátsóbb része azonban alaposan aprította egymást: az első áldozat Allan McNish volt a Ste Devote-ban, hét körrel később Takuma Sato dobta el Jordanjét az alagútban. Őket követte Yoong a Massanet-ben, majd Rubens Barrichello mászta meg Kimi Raikkönen autóját a sikánnál. Jenson Button és Olivier Panis az első kanyarban ütközött össze, Felipe Massa szintén itt fúródott nyílegyenesen a falba, a sort pedig Mika Salo zárta, aki a Massanet-ben piruettezett és vágta korlátnak Toyotáját.
2001: David Coulthard, a McLaren bajnoki címben még mindig bízó pilótája hódította el a Monacói Nagydíj pole-pozícióját Michael Schumacher előtt. A másik ezüst autót hajtó kétszeres bajnok Mika Hakkinen szintén felül múlta az egyik Ferrarit, Rubens Barrichellóval együtt a 3-4. pozícióból indulhatnak majd.
1999: A saját projektet félbeszakító, de a 2000-ben a BAR oldalán visszatérő Honda úgy látja, hogy az új kihívás komoly sikereket tartogat számukra – a gárdával három éves szerződést kötöttek, és az utolsó évükre már szeretnének diadalmaskodni a Forma-1-ben.
1998: Könnyen lehet, hogy a hetvenes évek egyik sikeres magánzó csapata, a Wolf visszatér a Forma-1 színpadára. Ezt maga az ex-tulajdonos olajmágnás, Walter Wolf jelentette be, de korábbi próbálkozásával ellentétben azonban most nem indítani, hanem vásárolni szeretne egy, már meglévő csapatot. A kanadai pénzember számára a Minardi lenne a legideálisabb, de a Sauber és a Jordan is szimpatikus számára.