’Az ERC2 Bajnokságnak abba a szakaszába léptünk, ahol már nem csak az a cél, hogy tisztességesen helyt álljunk, hanem szeretnénk a lehető legtöbb pontot elhozni a kategóriánkban, hogy versenyben maradhassunk a bajnoki címért.’ - nyilatkozott eltökélten Botka Dávid.
’ Nehéz dolgunk lesz, hiszen a bajnoki tabellán előttünk lévő cseh párosnak ez a futam a hazai versenye, de ha kellőképpen fel tudunk készülni a futamra, - márpedig mindent megteszünk, hogy így legyen, - akkor van reális esélyünk, hogy nyerjünk a kategóriánkban.’
A murvás futamok után, az aszfaltos verseny előtt a Mitsubishi Lancer Evo IX teljes felújításon esett át és egy teszten is kipróbálta már a versenyautót a pilóta:
’Az autónk sokkal jobb, mint volt. Más benzinre váltottunk és ettől erősebb lett az autónk. Jobb adatokat tudtunk kihozni belőle, mint a korábban használtból. Gumit is mást használunk majd, mint eddig: PIRELLI gumikkal fogunk versenyezni.’
Nem csak az autó, de a csapat is megújult!
’ Mihalik Pétert helyettesíti Szeles Péter! Petivel mentem már korábban egy futamot, tetszett, ahogy navigál. Nagyon ambiciózus, feldobja a csapatot a lelkesedése. Sok belső felvételt néztünk és nagyon készülünk!’ - beszélt a változásokról a pilóta.
’Új a csapatfőnökünk is, Földesi Csaba koordinálja a versennyel kapcsolatos feladatokat.
Bízom benne, hogy ez a sok váltás meghozza a gyümölcsét és még eredményesebbek leszünk, mint eddig voltunk.’
Szeles Péter szintén Mitsubishiben navigált eddig a magyar bajnoki futamokon: ’ Nehéz verseny vár ránk, sok dobálós, szűk szakasz.’ - mondta lelkesen a fiatal navigátor - ’Földesi Csaba sokat segít, hisz gyakorlott navigátor. Nagy kihívás a számomra ez az egész és nagyon várom már a futamot,.
A Botka-Szeles páros két nap pályabejárás után péntek reggel kezdi élesben a cseh futamot a kvalifikációs szakasszal, hogy azután este a híres városi SuperSpeciállal elkezdődhessen a patinás verseny.