Hamilton motivált: „Újra élvezni akarom!”
Motiváltan érkezett meg a nyári szünet utáni első nagydíjra Lewis Hamilton, aki Zandvoortban elmondta: az idény első felében nem mindig élvezte a versenyzést a rájuk nehezedő nyomás miatt, így a fő célja, hogy újra jól érezzék magukat – miközben hisz benne, hogy jó irányba is haladnak a Ferrarival.

Sergio Perez véleménye szerint egyébként Lewis Hamiltonnak lassabban ment az alkalmazkodás, de ahogyan a Mercedesnél is boldogult a kevésbé versenyképesebb autóval, úgy a Ferrarinál is meg fogja oldani jelenlegi problémáit.
Verstappen üzent Pereznek, Bottas még a Mercedesé
De ha már szóba került Perez: Max Verstappen az elsők között küldött gratuláló üzenetet volt kollégájának a Cadillac-bejelentés után, és szerinte a mexikói a csapatok és az autók működése terén gyűjtött tapasztalata révén is rendkívül értékes lehet az új formáció számára.
A Cadillac másik szerzeménye, Valtteri Bottas kapcsán pedig az a fejlemény, hogy Toto Wolff Mercedes-főnök szavaiból kiderült: csak az év végén köszönnek el a finntől, addig folytatják a közös munkát a teszt- és tartalékpilótájukkal.
Russellt az egyéves szerződés sem zavarná

A Max Verstappennel történt egyeztetések miatt sem aggódott George Russell, célzott rá ugyanis, hogy azzal nem az ő, hanem csapattársa, Kimi Antonelli ülése lett volna veszélyben. A brit a Holland Nagydíj sajtónapján elárulta: számára mindegy, hogy egyéves vagy hosszabb távú szerződést írnak alá a Mercedesszel – abban ugyanis továbbra sem kételkedik, hogy az aláírás meg fog történni.
Russell beszélt Hamiltonról is: egykori csapattársát méltatta a Mercedes brit versenyzője, aki szerint amikor önkritikát hallunk a versenyzőktől, azoknak a futamok utáni azonnali nyilatkozási kötelezettség az oka.
Mégis beigazolódott Russell Leclerc-teóriája?
Elképzelhető, hogy igaza volt George Russellnek abban, hogy azért esett vissza Charles Leclerc tempója a Magyar Nagydíj utolsó etapjában, mert a Ferrari kénytelen volt megnövelni a guminyomást annak érdekében, hogy ne váljon túl vékonnyá az autója alján a kopólemez – bővebben itt írtunk minderről.
Norris nem bánta meg a hibáit, Piastri támogatja a szabad taktikát

A kínai sprintidőmérő és a Kanadai Nagydíjon történt ütközés az a két hiba, amelyet leginkább elszalasztott lehetőségnek érez a 2025-ös szezonból Lando Norris, ugyanakkor hangsúlyozta: nem bánta meg az akkori döntéseit, amelyekből igyekszik tanulni.
Oscar Piastri elmondta: beszélgettek a Magyar Nagydíjon történtekről a négy héttel ezelőtti futam óta, de szerinte igazságtalan lenne, ha nem engednék csapaton belül az eltérő taktikákat a vb-címért egymással harcoló pilóták számára a McLarennél.
Palou is cáfolta a pletykákat
„Ebben semmi, tényleg semmi nincsen, senki sem keresett meg minket. Annyit hallottam, hogy egy IndyCar-versenyző menedzsere akart beindítani valamit, mert az illető az ülésemre pályázik” – mondta az Associated Pressnek a Red Bull-üléssel nemrég szóba hozott Alex Palou.
Fernando Alonso egyébként úgy véli, Alex Palou egyértelműen képes lenne megállni a helyét az F1-ben, Max Verstappen ugyanakkor óvatosabban fogalmazott: szerinte nem lehet előre tudni, hogyan teljesítene a spanyol a száguldó cirkuszban – de ez fordítva is igaz rájuk az IndyCar kapcsán.

Ami amúgy a Red Bull-ülés jelenlegi tulajdonosát illeti: Yuki Tsunoda elárulta, minek köszönheti a teljesítménye javulását és azt, mik a céljai a szezon hátralevő részére – és a japán szerint még Helmut Marko is rájött a fejlődése kulcsára.
„A 400 km/h ijesztően hangzik” – Ocon 2026-ról
Több érdekes témát érintett Esteban Ocon a Holland Nagydíj csütörtöki médianapján. A francia versenyző beszélt arról, hogy a következő hónapban próbálhatja ki szimulátorban a csapat 2026-os modelljét, amit azonban a sajtóban hall, „ijesztőnek” talál – részletek itt.
Marquez védenceként úton a csúcsra – exkluzív
A négy futam kihagyása ellenére akár az idei vb-címért is harcba szállna Maximo Quiles, aki egy közkeletű hiedelmet is cáfolt magával kapcsolatban a Balaton Park Circuiten készült interjúnk során – mindez ide kattintva olvasható.