Izgalmas részlet derült ki a 2026-ban érkező autógenerációról: a tervek szerint egy új előzést segítő rendszer jelenik meg az F1-ben, mely valamelyest a KERS hőskorára emlékeztet majd. De nem csak erről írhattunk ma, hiszen jó néhány csapat háza tájáról beszámolhattunk érdekes nyilatkozatokról.
A McLaren első embere, Andrea Stella úgy látja, hogy egy évbe telhet, mire sikerülhet megvalósítaniuk a teljes felzárkózást, ugyanis egyes területeken még nem tudták ledolgozni a hátrányukat.
A hátrány az Alpine számára is ismerős fogalom (ami azt illeti, sokkal ismerősebb, mint a wokingiaknak), ennek ellenére a jövőjét mérlegelő Pierre Gasly látja a pozitívumokat, melyek amellett szólnak, hogy maradjon a franciáknál.
Újabb és újabb vélemények hangzanak el a Williams melbourne-i „pilótacseréjével” kapcsolatban, ezúttal Jolyon Palmer állt ki Logan Sargeant mellett, míg Daniel Ricciardóról volt csapattársa, Nico Hülkenberg formált véleményt, aki nem érti, mi történik az ausztrállal.
Fernando Alonso arról beszélt, hogy a jövőben szívesen beülne majd az Aston Martin WEC-autójába, de egyelőre még arra vár, hogy az utcai verziót megkapja, menedzseréről, Flavio Briatoréről pedig az a hír érkezett, hogy szívműtéten esett át.
A Netflixen futó Drive to Survive producere elmondta, hogy mindenképpen feldolgozzák a Horner-ügyet, de még nem tudják, milyen tálalásban, ez a nyilatkozat éppúgy megtalálható nálunk, mint az az összeállítás, melyet a melbourne-i Russell-balesetre adott csapatrádiós reakciókból készítettünk.
Az ötödik futamon az ötödik különböző csapat győzött a Formula–E-ben, ezúttal a Maseratit írta fel a nyertesek listájára Günther – és egy elképesztő történetet is megírhattunk a széria egyik versenyzőjéről, aki akkorát üvöltött a csapatrádióba, hogy megsérült a versenymérnöke dobhártyája.