Többen is markáns véleményeket fogalmaztak meg az elmúlt napokban egyes csapatokat, illetve általánosságban az F1 aktuális helyzetét illetően. Előbbiek közül Eddie Jordan kívánkozik az élre, aki kőkemény dörgedelmet fogalmazott meg az Alpine-ról, akik teljesítményét többek között a szégyenteljes és a tűrhetetlen jelzőkkel illette.
Ilyen keményen azért nem fogalmazott, de mégis erős kritikával illette az F1-et a tavaly a sportágba igyekvő Rodin első embere, aki szerint nem vet jó fényt a királykategóriára, hogy nincsenek gyakoribb pilótacserék – míg a sportág jelenét illetően egy legendás hölgyversenyző, Ellen Lohr arról értekezett, hogy a pilótanőket nem külön bajnokságokban kellene értékelni.
A VCARB csapatvezetője, Laurent Mekies leszögezte, hogy mindent szabályosan csinálnak, az előírásokat pedig nem lehet megváltoztatni csak azért, hogy Zak Brown kedvében járjanak. Mindeközben versenyzője, Yuki Tsunoda arról beszélt, hogy hiába pletykálnak az Aston Martinhoz szerződésről, az ő célja változatlanul a Red Bull ülése.
És ha már Red Bull… Azok kedvéért, akik úgy érzik, már nem tudják követni a Red Bull-ügyet (korábbi nevén Horner-ügyet), összeszedtük egy cikkbe a sztori legfontosabb állomásait annak február eleji kipattanásától kezdve – a legfrissebb fejlemény az volt, hogy az FIA közleményt adott ki, melyben leszögezték, hogy nem kommentálhatják azokat az értesüléseket, hogy a Hornert megvádoló hölgy náluk is panaszt tett.
Még két nyilatkozat az F1-ből: Ralf Schumacher úgy véli, hogy Lewis Hamilton nem tud annyit hozzátenni majd a Ferrari teljesítményéhez, mint Max Verstappen tudna, míg a Sauber egyik vezető mérnöke arról beszélt, micsoda reménysugarat jelent a számukra az Audi érkezése.
Ami pedig az F1-en túli világot illeti: a WTR Andretti nyerte a sebringi 12 órás versenyt, miután a pole-ból rajtoló egység kiesett, és döntés született arról is, megkerülhetik-e a szabályokat azok a versenyzők, akik május második szombatján a WEC-ben, másnap pedig a Formula–E-ben akarnak szerepelni.
Nem.