Természetesen messze a legfontosabb mai hír, hogy hivatalosan is megerősítették, hogy 2026-tól Madridba költözik az F1-es Spanyol Nagydíj. A bejelentés után azt is bemutattuk, milyen lesz az új pálya, s egy rövid videó is készült a jelenlegi helyszín, Barcelona jövőjét illetően.
Ez utóbbi témáról FormulaPlusz rovatunkban is lehet olvasni ide kattintva – Stefano Domenicali F1-vezér is megszólalt a témában –, s szintén ebben a rovatban írtunk Spanyolország korábbi F1-es helyszíneiről, melyek sorában Madrid már a hetedik.
Drónfelvételen mutatták be a Hungaroring képviselői, hol tart a magyar F1-es pálya felújítása jelenleg, mely ide kattintva érhető el; és még mindig a pályáknál maradva: helyi erők felszámolnák a versenyzést Laguna Secában; összeszedtük, meddig szólnak az F1-es helyszínek szerződései; valamint szavazásra bocsátottuk a kérdést, hogy kell-e ennyi utcai helyszín az F1-be.
Több érdekes nyilatkozat is napvilágot látott ma: Verstappen elmondta, hogy nincs szüksége arra, hogy Hamilton személyében legyen egy „nagy riválisa”, Mick Schumacher vissza akar térni az F1-be, de egy WEC-karrierrel sem lenne elégedetlen, míg nagybátyja úgy véli, a Haas újonnan létrehozandó operatív igazgatói posztjára Otmar Szafnauer lenne a megfelelő jelölt.
Az egyetlen futam erejéig az F1-ben is bemutatkozó Jack Aitken egy interjúban arról beszélt, mennyire nem élvezetes a királykategóriás csapatok tartalékpilótáinak élete – ennek kapcsán összesítettük azon pilóták listáját az elmúlt tíz évből, akik csak szabadedzésen szerepelhettek, de versenyen már nem.
További híreink röviden: Lando Norris nagy összegű szerződést kötött egy YouTuberrel, az AlphaTauri (mint csapat) elbúcsúzott az AlphaTauritól (mint névadótól), Alex Palou pedig elmondta, miért rúgta fel a McLarennel kötött megállapodást.