Húsvéthétfőn mindenekelőtt Pitwall című műsorunkat szeretnénk olvasóink figyelmébe ajánlani, melyben sok más mellett Felipe Massa és a Ferrari próbálkozásairól, a Hungaroring és a Mercedes fejlesztéseiről, valamint Tsunoda csapatfőnökének érdekes nyilatkozatáról is beszélgettünk.
Persze a hírek sem maradhattak el, a csapatok formáját és fejlesztéseit illetően a James Allison aktív szerepvállalását nélkülöző Mercedesnél a bizakodás, az Aston Martinnál a várakozás, a McLarennél viszont az elvárások hangja szólalt meg a nyilatkozatokban. A Ferrariról is írhattunk ma, ahol a gyenge szezonkezdés ellenére a csapatfőnök nagyon pozitívan látja istállója helyzetét.
Ami a Red Bullt illeti, a Haas csapatfőnöke beszélt arról, hogy nem szabadna belenyúlni az erőviszonyokba csak azért, mert az energiaitalosok előnye túl nagynak tűnik – és hoztunk egy idézetet is Steiner új könyvéből, mely aligha arat osztatlan sikert Mick Schumacher rajongói körében.
A Red Bull jó néhány versenyzője is szóba került ma: Sergio Perez egy újságírót bosszantott fel, Max Verstappen egy kínos pillanatot idézett fel karrierjéből, a tartalékpilóta Daniel Ricciardo arról beszélt, hogy nem akar mindenáron visszatérni, míg a juniorcsapatba tartozó Liam Lawson japán riválisát tüzelte fel.
Az F1 szabályai is szóba kerültek ma: Toto Wolff elmondta, hogy nincsenek ellenére a változtatások, de örülne, ha „nem baseballütővel esnének neki” a szabályoknak, a karrierje legkedvesebb pillanatait és pályáját is megnevező Fernando Alonso pedig a mostanában rendkívül gyakori piros zászlókról elmélkedett egy keveset a nagy balesetekben régen sem szűkölködő Ausztrál Nagydíj kapcsán – a spanyol emellett Michael Schumachert is méltatta.
Az F1-en kívüli világból a fentebb említett Super Formula mellett a különleges futamot tartó NASCAR-ról és a hamarosan a tervek szerint újabb Hypercart köszöntő WEC-ről ejthettünk ma szót.