Győztes: Oliver Bearman
Általában a futamgyőztessel szoktuk kezdeni felsorolásunkat, de most a verseny negyedik helyezettje kívánkozik az élre, hiszen nem is kérdés, hogy Oliver Bearman volt az F1-es Mexikóvárosi Nagydíj legnagyobb hőse.

Az egy dolog, hogy remekül halászott a zavarosban Max Verstappen és Lewis Hamilton csatájánál, ezzel került dobogóközeli helyzetbe, de ezt követően is kifejezetten erős tempót tudott diktálni, amellyel a Mercedesek és Oscar Piastri sem tudott mit kezdeni. A brit újonc és a kilencedik Esteban Ocon által szerzett pontok ráadásul aranyat érhetnek a Haasnak a konstruktőri hatodik helyért folytatott ádáz küzdelemben.
Vesztes: Oscar Piastri
Egy újabb felejthető és kissé aggasztó hétvége a most már csak volt világbajnoki éllovastól: talán az egész szezonban most volt a legjelentősebb lemaradásban tempó terén Oscar Piastri a csapattársához képest – ennek pedig a vb-vezetés elvesztése volt az ára.

Piastri számára a rossz hír, hogy a halovány forma lassan tendenciává érik nála, bár az ausztrál és főnöke, Andrea Stella is hangsúlyozta, hogy sem Austin, sem Mexikóváros nem kedvezett a stílusának. A tempóhiány után egyébként szép mentésnek is minősülhet az ötödik helyezése, de Interlagostól magára kell találnia, ha esélyt akar adni magának az újabb fordulatra.
Győztes: Lando Norris
Mindeközben a McLaren-garázs másik oldalán Lando Norris karrierje egyik legmagabiztosabb teljesítményét nyújtotta, igazából sem a szombati időmérőn, de különösen a vasárnapi futamon nem volt ellenfele a britnek.

S ahogy Piastrinál a szürkébb tempó, úgy Norrisnál is kezd trenddé alakulni a magabiztos és hibamentes vezetés: a zandvoorti motorhibás kiesése óta talán csak a bakui kvalifikáción ingott meg kissé. Azóta viszont, hogy hátrányba került, folyamatosan erősen teljesít – meglátjuk, változik-e ez attól, hogy a vb-éllovasi pozícióval visszakerül a vállára az esélyesség terhe.
Vesztes: Carlos Sainz
Carlos Sainzot az ág is húzta Mexikóvárosban. Hiába jutott Q3-ba és volt egyébként rendben a tempója, hozta magával az austini rajthelybüntetését, a mezőny sűrűjében kalamajkába keveredett a startnál, amelyben megsérült az autója, kétszer is gyorsan hajtott a bokszban a pit limiter hibája miatt, amiért duplán büntették, majd a hajrában megforgott és kiállni kényszerült – tényleg nehéz lett volna több problémát belesűríteni a williamses spanyol versenyébe.
Győztes: Charles Leclerc

Zsinórban a második dobogóját szerezte Charles Leclerc, a második pozícióból startolva a rajt utáni, nem is vizsgált kanyarlevágását leszámítva teljesen simán jött be ebben a pozícióban – igaz, a végén Verstappen fenyegetőleg megérkezett rá.
De nemcsak a monacói, hanem összességében a Ferrari is örülhet Mexikó után, hiszen kifejezetten erős tempót produkáltak, és a konstruktőri világbajnoki harcban is visszazárkóztak az ezüstérmes pozícióba a Mercedes és a Red Bull elé.
Vesztes: Lewis Hamilton

A Ferrari öröme csak azért nem lehet teljes, mert elképzelhető, hogy egy kettős dobogótól, de minimum a negyedik-ötödik helytől estek el azzal, hogy Lewis Hamiltont büntették a Verstappen elleni csatáját követő kanyarlevágásért és előnyszerzésért.
Pedig éppenséggel ezek nélkül a hétszeres világbajnok is büszke lehetne a mexikói produkciójára, egy ideje már úgy tűnik, hogy elkezdte kiismeri az SF-25-öst, és tempóból is egyre közelebb kerül Leclerc-hez – csak épp ez a büntetése révén mindössze nyolcadik helyet jelentett most számára.
Győztes: Max Verstappen
Akár negatívumként is lehet értékelni azt, hogy a Red Bullról kiderült: mégsem minden pályán és körülmények között vált annyira versenyképessé, hogy felvegyék a kesztyűt a McLarennel.

Viszont ennek fényében mindenképp minigyőzelemként értékelhető, hogy Verstappen dobogós helyezéssel mentett kárt – sőt, a második helytől is karnyújtásnyira volt –, ráadásul bár Norristól kikapott, az aktuális vb-elsővel szemben így is csökkentette a hátrányát. Egy az RB21-es számára gyenge pályán érte ezt el a holland, aki így továbbra is veszélyként leselkedik a McLarenekre a hátralévő négy fordulón.
Vesztes: Alpine
Ehhez nincs nagyon mit hozzáfűzni: ismét sereghajtó volt az Alpine alakulata, Pierre Gasly és Franco Colapinto az utolsó két helyen csorgott be – és tulajdonképpen elmondható, hogy immár az egyedüli alakulatnak számítanak, akiknek minimális villanásuk sem volt 2025-ben.