A 2022-es bajnokcsapat is közölte szezonindító eseményének időpontját: az RB18 utódja (az új autó nevét hivatalosan még nem jelentették be) február 3-án érkezik. Ezzel jelen állás szerint a Red Bull lesz az első bemutatózó csapat, három nappal megelőzve a Williamst. 2021-ben vezették be a költségvetési plafont az F1-ben, amely komoly kihívás elé állította főként a nagycsapatokat, hiszen jelentősen kisebb összegből kellett gazdálkodniuk, mint az azt megelőző években, s ez több dolgozó elbocsátásával is járt. A Motorsport-Total.com információi szerint például az abban az évben Max Verstappennel az egyéni vb-címet szerző Red Bull dolgozóinak száma 875-ről 721-re csökkent, azaz 154 embert volt kénytelen elküldeni az istálló.
A Motorsport.com olasz kiadása szerint már január vége felé pályára gurulhat a Ferrari két versenyzője. Persze a szabályok értelmében nem az új, 2023-as, de még csak nem is a tavalyi versenygépet fogják vezetni a Scuderia saját fioranói tesztpályáján.
Zsinórban ötödik szakaszgyőzelmével feljött az összetett ezüstérmes pozícióba a francia legenda, Sebastien Loeb – igaz, Al-Attiyah előnye közel másfél órásra hízott a Dakaron.
Egy hónappal Jost Capito távozásának híre után a grove-i F1-es alakulat bejelentette, hogy az eddig a Mercedesnél fontos szerepet betöltő James Vowles lesz a bahreini teszttől az új csapatvezetőjük. Azonban Vowles szerint ezzel a lépéssel szó sincs arról, hogy a grove-i csapat amolyan mini Mercedesszé változna.
Kevin Magnussennek, a Haas dán pilótájának csuklójában cisztát fedeztek fel. A szükséges műtét nem fenyegeti az F1-es szezont, de a hónap végi daytonai 24 órást igen.
Ugyan erősen kérdéses, hogy Valtteri Bottas még tagja lesz-e a Sauber csapatának az Audi megérkezésekor, de a finn úgy gondolja, hogy az arculatváltás az élmezőnybe repítheti a csapatot.