A 2022-es évre 140 millió dolláros költségplafon vonatkozott, amely 2023-ban 135 millióra csökken, igaz, utóbbit illetően 3 %-os indexet határoztak meg a döntéshozók az inflációt számításba véve. Az előzetes várakozásokkal ellentétben azonban a 2022-es év első felében olyan nagymértékű volt a pénzromlás, amely elsősorban a logisztikai költségek emelkedésével járt, hogy a nagyobb csapatok, főképp a Red Bull, a költséglimit megemeléséért kampányoltak, különben év végére biztosan ki fognak futni a keretből.
Az Osztrák Nagydíj pénteki napján összeült az F1 Bizottság a csapatfőnökök, a Formula-1 vezetése és az FIA-t képviselő Mohammed ben Sulayem részvételével, és megállapodtak a 2022-es költséglimit 3,1 %-kal való megemeléséről. A gyakorlatban a 2023-as 3 %-os inflációs indexet hozták előre.
Az FIA közleménye szerint a javaslatot támogatta a testület, az F1 vezetése, valamint tízből kilenc csapat. Az egyetlen ellenző a kiscsapatok közül kerülhetett ki, melyek nagy része a 140 milliós határt sem fogja elérni – nem biztos, hogy az Alfa Romeo voksolt nemmel, de az Autosport szaklap megemlíti, hogy Frederic Vasseur nemrég arra utasította a nagyobb istállókat, egyszerűen fejlesszenek kevesebbet.
Az F1 Bizottság más terveket is jóváhagyott, például azt, hogy 2023-ban Európán kívül, négy nappal a szezonnyitó előtt tarthassák a hivatalos téli tesztelést. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egyetlen tesztet rendeznek jövőre a bahreini pályán, közvetlenül a verseny előtt. Idén Barcelonában és Szahírban is volt a Formula-1-nek tesztje, a szabályok értelmében pedig európai pályákon kell tesztelni, más kontinens a csapatok többségének támogatásával lehetséges.
A csapattagokat érő terhelés csökkentése érdekében a Formula-1 már idén szigorított azon, mikor tilos dolgozni a bokszutcában, a jövőben pedig további korlátozásokat vezetnek be. Az Autosport a közleményben szereplő információkhoz hozzáteszi, hogy az időmérőt követő 90 perces parc fermé ablakot 30 percre csökkentik 2023-tól.
A delfinezés megszüntetésére vonatkozó technikai direktíva is szóba került, melynek tesztidőszaka a Kanadai Nagydíjtól kezdődött. A korábbi terv szerint a direktíva a Francia Nagydíjtól élesedett volna, helyette az FIA csak a nyári szünet után, a Belga Nagydíjtól ellenőrzi betartatását.
Végezetül a bizottság tárgyalt a 2026-os erőforrásokról. Erre vonatkozóan nem adtak konkrét hírt, csupán annyit, hogy a végső motorszabályzat közel áll a véglegesítéshez.