Zseton
Tost: A jelenlegi motorszabály? Nonszensz!
A Toro Rosso F1-es csapatfőnöke nem örül neki, hogy megszorítások vannak motorfejlesztés terén, és azt is elmondta, mit kellene tenniük azoknak, akiknek nincs elég pénzünk lépést tartani a többiekkel.
részletekErősebb Honda érkezhet Magyarországra
A Motorsport Világtanács kedvező döntése esetén a Honda már a Hungaroringen bevetheti legújabb, az eddigieknél fejlettebb F1-es erőforrását – ha minden igaz, a teljesítményre mentek rá.
részletekSzabálymódosítást kérnek a Mercedes riválisai
A domináns motorgyártó, a Mercedes ellenfelei újabb olyan ötlettel álltak elő, amivel csökkenthetnék lemaradásukat a németekkel szemben, ezt azonban a címvédőknek is jóvá kellene hagyniuk.
részletekA Ferrari és a Honda már fejlesztett motorján
Az olasz és a japán gyártó döntött úgy először, hogy szezon közben módosít az erőforrásokon, melyen egy az F1 technikai szabályzatában fellelhető kiskapu biztosít lehetőséget.
részletekA Honda tervbe vette zsetonjai használatát
Noha Barcelonáig még egyet sem használtak az engedélyezett kilencből, az F1-es motorgyártónál lassan összeáll a kép, mely területek szorulnak fejlesztésre a közeljövőben.
részletekA Honda nem használt zsetonokat Barcelonára
A McLaren motorszállítója az előzetes tervekkel ellentétben nem fog egyet sem használni a motorfejlesztésre szánt 9 zsetonból az F1-es Spanyol Nagydíjra - a japánok felkészültnek érzik magukat.
részletekA Mercedes fejleszthet legkevesebbet motorján
Reménysugár a riválisoknak? Az FIA nyilvánosságra hozta, hogy az F1 négy motorgyártója közül ki mennyi módosítást végzett eddig erőforrásain, és mennyire nyúlhatnak azokhoz hozzá a szezon során.
részletekKét hét tétlenségre van kárhoztatva a Honda
A motor szabad fejlesztése ugyanis március elsejével lezárult, azt viszont csak az F1-es Ausztrál Nagydíjon tudják meg, mennyi zsetont használhatnak szezon közben.
részletekA Honda nyert két extra napot a fejlesztésre
Egy jó és egy rossz hír érte a Hondát, már ami az F1-es „motorzsetonokat” illeti: a büntetlen fejlesztésre kaptak két extra napot, a homologizáció utánra viszont kevesebb marad, mint várhatták.
részletekMegbízhatóbb lehet a Mercedes motorja
Az F1-es szezon közbeni motorfejlesztést a Ferrari és Renault harcolta ki, hogy nagyobb eséllyel befogják a Mercedest, a szabályoknak köszönhetően azonban a németek motorja lehet megbízhatóbb.
részletekA szezonközi motorfejlesztés problémái
Bár a gyártók, s így az általuk ellátott csapatok számára a szezonközi fejlesztések visszatérése plusz lehetőségeket jelent, egyúttal további fejfájást is... – vélekedik több vezető F1-es szakember.
részletekDennis ma kér plusz fejlesztést a Hondának
A várakozások szerint ma, az F1 Stratégiai Csoportjának párizsi ülésén jelenti be Ron Dennis a Honda igényét arra, hogy az eredetileg megbeszéltnél több fejlesztési zsetont kapjanak február 28 utánra.
részletek