A Honda új belépőként kevesebb zsetont kapott motorfejlesztésre a 2015-ös szezonra, amivel igencsak gazdaságosan kell bánni. Az elmúlt öt futamra eddig egyszer sem nyúltak hozzá a kilenc „bónuszhoz”, Yasuhisa Arai motorsport-főnök szerint azonban lassan körvonalazódnak azok a területek, ahol ezeket a zsetonokat fel kívánják majd használni.
„Még nincs konkrét tervünk arra, hogy hogyan használjuk a zsetonokat” – idézte Arait az Autosport. „Azt viszont megerősítettük, hogy mely területek lehetnek a leghatékonyabbak – az egyik ezek közül a lóerő, ahol komoly a lemaradásunk. Aztán az energia-feldolgozás is fontos, így az MGU-H és az MGU-K lehetnének a következők.”
Amikor arról kérdezték a japánt, hogy milyen módon szeretnék véghezvinni ezeket a módosításokat, így válaszolt: „Meg kellene változtatnunk az égési folyamatot, vagy a turbófeltöltőt, vagy a vezérműtengelyt. Minderre azért lenne szükség, mert más gyártók mindig javítanak az égési jellemzőkön. Minden nap ezen gondolkoznak a kutatás és a fejlesztés terén is, hogy nagyobb teljesítményt sajtoljanak ki az erőforrásból. Ez az a terület, ahol fel kell használnunk a zsetonokat.”