DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 18. szerda

W15

Mercedes: Még mindig ugyanott szenvedünk

Az Ezüst Nyilak vezető F1-es pályamérnöke egyértelműen beazonosította a W15-ös gyenge pontját, amelyen javítani akarnak a jövő évi autóval.

részletek

Ami még mindig problémát okoz a Mercedesnek

Van egy terület, amely az Ezüst Nyilak vezető F1-es pályamérnöke szerint még mindig fejtörést okoz nekik – amelyet ráadásul nem is lehet gyorsan orvosolni.

részletek

Így támadt fel a gyenge kezdés után a Mercedes

A 2024-es F1-es idény elején még túl érzékeny volt a W15-ös, de a fejlesztésekkel orvosolták a problémákat – és most már határozottan látják az irányt.

részletek

„Fagyos” spái hétvégében bízik a Mercedes

Toto Wolff csapatfőnök szerint a hűvösebb körülmények jobban passzolnak a W15-öshöz, mint a hungaroringi forróság, így folytatnák a dobogós sorozatukat.

részletek

Wolff: Még nem harcolhatunk mindenhol győzelemért

A Mercedes F1-es vezére szerint még nem alkalmas minden helyszínen erre az autójuk – viszont a Hungaroring egy újabb jó erőfelmérő lesz a W15-ösnek.

részletek

Gőzerővel dolgozik a fejlesztéseken a Mercedes

A teljes gyár „hatodik fokozatban” dolgozik, hogy minél hamarabb érkezzenek az autóra új alkatrészek – állítja az F1-es csapatot irányító Toto Wolff.

részletek

Csöbörből vödörbe: túlkompenzált a Mercedes?

George Russell úgy érzi, egyik extrém végletből a másikba estek át azzal, hogy a 2024-es F1-es autójukkal meg akarták oldani a tavalyi gondjaikat.

részletek

„Egyszerűen hét tized a hátrányunk” – Hamilton

A sprintidőmérő második etapján kieső hétszeres F1-es világbajnok állítja: Miamiban ezúttal nem kísérleteznek a beállításokkal, egyszerűen ez az autójuk tempója.

részletek

Wolff: Fejlődtünk, csak még nem látszik

A Mercedes F1-es csapatfőnöke állítja: Japánban előreléptek az autóval, és biztos benne, hogy ez rövidesen az eredményekben is meg fog mutatkozni.

részletek

„Stabilabb az alap” – rátalált valamire a Mercedes?

Bár még mindig könnyen kikerül a megfelelő tartományból a W15-ös, a csapat F1-es vezető pályamérnöke állítja: kiszámíthatóbbá vált az autójuk.

részletek

„Ennek nincs értelme” – leszorítóerő van, köridő nincs a Mercedesnél

Toto Wolff, a Mercedes F1-es vezére elismerte: még mindig nem értik, miért nem köszön vissza az autó teljesítményében, amit a szimulációik mutatnak.

részletek

„Mindenen változtattunk, az alapvető problémát mégsem oldottuk meg”

Toto Wolff, a Mercedes F1-es főnöke elismeri: még mindig nem tudtak úrrá lenni a 2022-es szabályrendszeren – egyszerűen az adatok nem köszönnek vissza a pályán.

részletek