W14
Wolff: Kidobjuk a kukába a W14-et
A Mercedes csapatfőnöke elmondta, hogy bár gyors autónak tartja a W14-est, vannak „csontig hatoló” hibái az elődje okán.
részletekIdeges és orrtolós: mi a baj a Mercedesszel?
Két problémát kellene egyszerre megoldania a Mercedesnek a W14-es viselkedésével kapcsolatban: méghozzá úgy, pont az ellenkezőjét akarják elérni.
részletekTúlzott óvatossága miatt kapott gyomrost a Mercedes?
James Allison, az F1-es istálló technikai igazgatója elismerte: a teljesítményt beáldozták annak érdekében, hogy elkerüljék a pattogást – de ez hiba volt.
részletekMercedes: Jobbak lehetünk, mint Kanadában
Toto Wolff arra számít, hogy a spielbergi pálya kedvezőbb lesz az átalakított W14-es számára, mint volt Montreal, de azért nem veszi ezt készpénznek.
részletekKanada nem passzol az autónkhoz – Wolff
A Mercedes F1-es főnöke szerint Montrealban erősebbek lehetnek a riválisok, a Red Bull-lal szembeni hátrány ledolgozásához pedig sokat kell még dolgozniuk.
részletekBízik a fejlesztésben, mégis csalódott Wolff
A Mercedes F1-es vezére ismét új alapnak nevezte a jelenlegi csomagot, a barcelonai időmérőtől azonban többet várt. Idegesíti, de Verstappen más szintet képvisel.
részletekNem ért a fejlesztései végére a Mercedes
Még a monacói F1-es csomag ütőképességéről sincs határozott álláspontja az alakulatnak, de máris további újítások érkeznek a W14-eshez.
részletek„Már nem szörnyű, csak nem jó” – Wolff az átalakított autóról
A Mercedes F1-es főnöke szerint ugyan előreléptek az új csomaggal, de még az áttörést nem érték el: a kulcs a megfelelő beállítások megtalálása lehet.
részletekNem csak az oldaldoboz új a Mercedesen
A kevésbé látható padló és a jól megfigyelhető első felfüggesztés is a monacói fejlesztési csomag része. A számítások szerint néhány tizedmásodperc gyorsulást ér az új specifikáció a hercegségben.
részletekElfogadhatatlan a W14 viselkedése – Wolff
Egy év alatt gyakorlatilag csak a pattogás kiküszöbölése terén lett jobb a Mercedes – véli az F1-es csapatfőnök. Különösen a teljesítményük ingadozása bosszantó.
részletek„Jobb harci gépezet” – ezért tért vissza Allison
A technikai igazgatói posztra visszatérő F1-es szakember elmagyarázta, miért döntött a csere mellett Mike Elliott-tal. Beszélt a W14 erősségeiről is.
részletekBiztató jeleket lát a fejlesztéseknél a Mercedes
Toto Wolff szerint bizakodásra ad okot, ahogy a tanultakat hasznosítják a fejlesztések terén, de egyúttal jelezte: nem szabad elragadtatniuk magukat.
részletek