Tombazis
FIA: Öngyilkosság lenne a csapatoknak kiskapukat titkolni előlünk
Nikolas Tombazis egyértelművé tette: nem fogják tolerálni a szürke zónás megoldásokat az új F1-es érában, ha előzetesen nem egyeztettek róla az FIA-val.
részletekNem lesz mesterséges előny az F1-ben
Az új fejlesztési kedvezmények célja, hogy megkönnyítsék az új belépők vagy más lemaradók dolgát az F1-ben, ám a szabályalkotók hangsúlyozzák: ez nem teljesítménykiegyenlítés.
részletek„Toto motorja talán képes rá!” – pilóták a 400 km/h-ról
A többség szkeptikusan fogadja, hogy a 2026-os F1-es autók elérhetik a 400 km/h-s végtempót – és az FIA is jelezte: korai még jóslatokba bocsátkozni.
részletekMég mindig csiszol a 2026-os szabályokon az FIA
Az FIA elismerte: lesznek „kihívások” az energiamenedzsmenttel, de azt cáfolják, hogy a pilótáknak el kell majd venniük a gázt az egyenesekben.
részletekÍgy gátolná meg az FIA a Mercedes-uralom megismétlődését
Nem tart a 2014-es helyzet megismétlődésétől az FIA az F1 új érájában – de ha mégis ellógna egy gyártó, arra is megvannak a módszereik.
részletekFIA: Ennyivel lesznek lassabbak a 2026-os F1-es autók
A Szövetség szakemberét meglepi, mennyire fontos ez a téma sokaknak – de egyúttal mindenkit megnyugtatott: „nem fogunk F2-es szinte visszasüllyedni”.
részletekFIA: Négy-öt csapatnak kellett módosítania
Nyíltan csak a Haas és az Alpine ismerte be, de Nikolas Tombazis szerint csaknem a fél F1-es mezőnynek hozzá kellett nyúlnia a hátsó szárnyához a szigorítás miatt.
részletekMegerősítette az FIA: akár már 2028-ban jöhetnek a V10-es motorok
Nikolas Tombazis szavai alapján valóban nem kizárt a 2026-os F1-es motorszabályok kukázása sem – de ehhez mindenki beleegyezése kellene, és nem is ez a fő kérdés.
részletekNem karácsonyi partikra költi a pénzt az FIA
Az FIA szakembere szerint tévednek a pilóták, ha azt hiszik, hogy az FIA partikra költi a bírságokból befolyó pénzeket. Nikolas Tombazis részletesen beszámolt arról, hova kerül a szövetség pénze.
részletekNem változtat az F1-es szárnyteszteken az FIA
Noha idén is fókuszba kerültek a hajlékony első szárnyak az F1-ben, 2025-ben sem tervez extra terheléses tesztekkel szigorítani az FIA.
részletekKét másodpercet gyorsultak a 2026-os F1-es autók
Mármint a korábbi szabálytervezet szerinti állapothoz képest: az FIA szakembere szerint így már a köridők közel lesznek a jelenlegi autók szintjéhez.
részletekNem csak a McLarennek kellett módosítania a hátsó szárnyán
Az FIA jelezte: a Szingapúrban kiadott új irányelvek mentén „két vagy három” csapat is változtatott a hátsó légterelőjén.
részletek