DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap

Tombazis

Nem csak a McLarennek kellett módosítania a hátsó szárnyán

Az FIA jelezte: a Szingapúrban kiadott új irányelvek mentén „két vagy három” csapat is változtatott a hátsó légterelőjén.

részletek

FIA: „Nem létező történet” a Red Bull trükkje

Lezártnak tekinti a Red Bull trükkös eszközéről szóló történetet az FIA szakembere, aki úgy véli, hogy mindent megtettek annak érdekében, hogy ne lehessen több vádaskodás.

részletek

„Nem érdemelték meg, hogy eltúlozzuk a dolgot” – az FIA a McLaren szárnyáról

Egyértelmű az FIA álláspontja: szabályos a McLaren „mini-DRS-es” hátsó szárnya, nem érdemel eltúlzott intézkedést a brit istálló ügye. A szakember szerint hamarabb is lehetett volna szólni.

részletek

2026: Az FIA reagált az F1-es pilóták aggályaira

A bemutatott koncepció csak a kezdet, nem lesznek lassabbak az F2-es autóknál, sem veszélyesebbek a mostaniaknál, a súlyt pedig tovább csökkentik – reagált az FIA a 2026-os autókat illető aggodalmakra.

részletek

Fellépne az FIA a túl egyforma F1-es autók ellen

Hasonló színek, kevésbé felismerhető sisakok: a sportág vezérei megkülönböztethető autókat szeretnének – de nem szabályokkal kényszerítenék a csapatokat.

részletek

Kukázza az F1-es sárvédők ötletét az FIA

Két hete a Ferrari segítségével extrém verziót teszteltek, de az is kudarcot vallott: új megoldás kell az esős versenyek törlésének elkerülésére.

részletek

Az FIA új „sárvédőjét” teszteli Fioranóban a Ferrari – fotók

A kereket a korábbinál jobban befedő megoldással kísérletezik az FIA – ezúttal a Scuderia van a segítségükre a saját tesztpályájukon.

részletek

Távozik a technikai igazgató az FIA-tól

Elhagyja az FIA-t az együléses szériák technikai igazgatója, a tavaly kinevezett Tim Goss, aki feltehetően egy F1-es csapathoz kerülhet.

részletek

Bármikor ellenőrizné az F1-es gyárakat az FIA

A Szövetség célja, hogy olyan rendszert alakítsanak ki, hogy előzetes értesítés nélkül, gyakorlatilag bármikor azonnal ellenőrizhessék a csapatok központjait.

részletek

Ilyen F1-es autókat akar az FIA 2026-tól

Könnyebb autók, 16 colos gumik, és az előzések élvezhetőségének megreformálása: ezek a célok az újgenerációs F1-es technikákkal.

részletek

Megoldhatatlan lehet az F1 vizes pályás problémája?

Ha a jövő évi teszt is sikertelennek bizonyul, új irányokat kereshet az FIA – és azt is tudják, hogy tökéletes megoldást aligha fognak találni a gondokra.

részletek

FIA: Döntések és szabályozások – csütörtöki F1-es hírek

Wolff-ügy, fejlesztések, hidrogénhajtás, összedolgozó csapatok: több témában is döntött, illetve lépett az FIA a mai napon – ezek a csütörtöki nap legfontosabb F1-es hírei közé tartoznak.

részletek