Szabályok
Ricciardo a széles autókat hibáztatja az előzések hiányáért
Az ausztrál szerint a 2017 előtti keskenyebb F1-es gépekkel sokkal jobban lehetne versenyezni, még ha ezzel veszítenének is a sebességükből. A Red Bull pilótájának a költségcsökkentésre is van tippje.
részletekHill: Menjen csak a Mercedes és a Ferrari is
Damon Hill kisebb csatába keveredett az interneten a Mercedes-Ferrari duó elleni kijelentése miatt. Az 1996-os világbajnok szerint a két gyártó teljesen tönkreteszi a jelenlegi Formula-1-et.
részletekFerrari-másolat? Támadják a Haast
Az utóbbi hetekben rendre célkeresztben van az amerikai istálló. A remek teszteredmények után a furcsa, kétszeresen rontott kerékcsere, most pedig klónozással vádolják a Haast és a Ferrarit.
részletekNem lehet mit kezdeni a kamerába lógó halóval
Nemcsak kellemes változásokat hozott a Formula-1 idei szezonjának első edzésnapja az új grafikák és zenék révén, hiszen az autókon megjelent halo néhány bosszantó jelenséget is előidéz, amire a sport vezető sem voltak felkészülve.
részletekFerrari: Hajítsuk ki az összes szabályt
A legendás olasz márka elnöke úgy véli, a Formula-1 túlszabályozott, emiatt pedig a mérnökök számára semmi mozgástér nem marad új ötletekre. Sergio Marchionne ki is vágná az ablakon a szabályokat.
részletekMiért ne lenne legális a Renault-kipufogó?
Egészen egyedi megoldással állt elő a Renault a kipufogó tekintetében. A korábban a Red Bull által forradalmi újításként bevezetett befújt diffúzorhoz hasonló hatást érnek el, a szabályok keretein belül.
részletekOlyanra ad pontot a Formula-E, amire még soha senki
Rövidebb versenyek, kötelezően használandó gyengébb teljesítmény és takarékossági bónusz. Az ötödik szezon teljes távot kibíró autói mellé néhány új szabályt is bevezetnek az FE-be, ami tovább keveri majd a lapokat.
részletekA Liberty nincs hozzászokva ennyi balhézáshoz
Az F1-tulajdonos cég zárt ajtók mögött szokott tárgyalni, így megrökönyödve tapasztalja, hogy ebben a sportban a csapatok minden szennyest kiteregetnek. A Ferrari fenyegetőzésére ez különösen igaz.
részletekHiába lázad a Ferrari, a döntés az F1-tulajé
Rácsapott az asztalra az F1-tulajdonos Liberty Media – hiába lázadoznak bizonyos csapatok a változások ellen, a tulajdonosé az utolsó szó, ő pedig a nézőket akarja kiszolgálni.
részletekBrawn alig várja, hogy ne legyen DRS
A pilóta által állítható hátsó vezetőszárny az előzések elősegítésének érdekében született meg hosszú évekkel ezelőtt, a Formula-1 vezetése azonban szívesen elhagyná a rendszert a későbbiekben.
részletekZsinórban hét Mercedes-világbajnoki cím?
A McLaren első embere úgy véli, az új motorszabályok bevezetéséig változatlanul domináns marad a Mercedes, senki nem fogja megverni a német gyártót. 2021-ig legyőzhetetlenek lesznek?
részletekAmikor megérte megelőzni a safety cart
Tavaly, az évadzáró, Abu Dhabi Nagydíj egyik vitatémája volt Nico Hülkenberg szabálytalan előnyszerzése, amely miatt még a büntetés is megérte számára. Néhány éve Hamilton ugyanígy járt.
részletek